Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Jag är ny och fräsch, för snygg för att vara sann!

Av Elin - 28 februari 2008 20:59

Fråga min frisör Magic Madeleine om ni inte tror mig!























Efter 4  små timmar på salongen, V.I.P - tid räknat så vart resultatet det ni ser ovan.

Toppen bra!


Ja det var så här va...

Jag skulle briljera och göra slingor på mig själv, detta urartade så jag ringde och grinade till Madde. Hon ställe upp och ut från salongen kom en helt ny människa. Som pånytt född. För snygg för att vara sann helt enkelt, eller hur Madde? Haha. Mellan 20.00 - 23.30 så umgicks vi, på gott och ont, nervösa tankar och nöjda miner sputade innan kvällen var över.


I helgen, på lördag..

så är det dags för angling, upp tidigt, vinna tävlingen, åka hem och byta om snabbt som tusan. Sen ska på käka middag på SpyBar, efter det ska vi shapa upp oss och entra B-huset för att fira att fränstas fin-folk håller sig borta över kvällen och eliten får en chans att stråla. ;) haha

Vara fulla hela dagen, vara ännu fullare och halv drunkna i poolen på badhuset innan vi strålar samman med orginalen på bykrogen.

Detta kommer bli en helg att minnas för de lyckostar som kommer skymta mig i dimman, hånglandes med 18åringar.


På söndag...

så har jag blivit lovad att få sova länge, det uppskattar jag big time!


Denna tjejen är ett minne blott...

Nu är det färdigt med slitna toppar och slingat hår!

Min personlighet strålar! Jag är i min bästa form, TOK-Blond!


Det är jag som är hjärnan!



 
 
skabbis

skabbis

28 februari 2008 21:54

Wow, det där var redigt snyggt det! Jag är avis, själv kan jag stoltsera med svarthår, solblekt på toppen och som grädden på moset en härligt dekorativ halvblond utväxt på det nu när pengarna börjar sina. När jag har tränat in de grimaserna så kommer jag garanterat att vinna tävlingen årets mongo, flanellblöjan kommer åka på i rödaste rappet! Ja poss.

http://gentz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

28 februari 2008 22:50

tokblond o tokfräääsch. det var värt TRE OCH EN HALV TIMME på salongen i morfarstofflorna o långkallingar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards