Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Elin - 19 mars 2008 21:35

Hey hoes!

Kände för att visa hur jag ser upp till er.

Jag har inga egna åsikter, inte en endaste tanke om något alls.


Den 12fte April är det fest. Bara så ni vet.

Play that funky music whiteboy....


Kom på bykrogen och lämna mycket dricks, jag jobbar.


Puss på er Babes and Bitches!

Av Elin - 19 mars 2008 13:20



Lejonet, onsdag den 19 mars 2008.

Något med datorer kan komma att ändra rutinerna på ditt arbete.

Det bör vara till det positiva och du blir glad. Din hälsa är av bästa sort.

Du är en härlig och fin vän. Dig kan man lite på och just nu borde du skämma bort dig med att ge dig själv en fin present. Kärleken är trygg och rar.


Är detta ett jävla skämt eller?????

Något på ditt arbete som har med datorer att göra ska vara till det positiva och du blir glad??

Vänta nu, jag har inget jobb men idag knäcker jag extra på Spybar och datorn här är angripit av ett trojanskt virus, BORDE JAG VARA GLAD ÖVER DET? Svar: NEJ.

Min hälsa är av bästa sort!?

Vänta nu, jag hostar och har mensvärk.

Om det är av bästa sort så vet inte jag hur det är att ha ont i magen och vara förkyld.

Jag är en härlig och fin vän?

Snygg vet jag ju att jag är och omåttligt poppis men ändå, härlig? Det vette faaaaan...

Kan man lita på mig?

Knappast, jag är en backstabbi´n hoe som snackar skit om alla och inte kan hålla en endaste jävla hemlighet. Bara så ni vet, vänner.. :)

Jag borde skämma bort mig själv med en fin present..

Ja just! Vad ska jag köpa den med för pengar då!?! Jävla HITTE PÅ horoskop! De kunde ju tillagt att jag är fattig så hade något iallafall stämt!

Kärleken är trygg och rar???????

Vafan, skulle tro det va? Trygg?! Vart då liksom? Jag vet fan varken in eller ut. Jag har ont i hjärtat och mår illa när jag tänker på att jag borde vara lycklig. RAR, vem fan använder det ordet över huvudtaget!?!?!?


Slutet gott, allting gott.



Kom ihåg att du är unik, precis som alla andra.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards