Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Elin - 6 mars 2008 20:14

... har en storasyrra som heter Elin. Hon är jag och jag är hon. Syrran alltså.

Den stolta syrran, han är grym Bruschaaaan. Han har godkänt killar, berättat för mig hur jag ska göra och när jag ska göra vad. Han älskar mig och det är totalt ömsesidigt.


Jocke och jag, han är fit o jag är fet, han är stark och jag är svag. Jag är medelmåttig och han är bäst. Jag är snygg och han kommer att bli det eftersom han är min bror.


Vi kan ju tacka gudarna att han inte har en annan storasyster, för vem vet vad fan han skulle blivit för äcklig människa då? Ljugande, kort och tjock. Det passar sig inte i min familj, här sätter vi the looks och ärligheten först och är det något han är så är det snygg och ärlig.


Bruschan fyller the BIG myndig på söndag, gissa hur nöjd han är över det då? Att få hänga med syrran på SpyBar och dricka öl. Kankse att han är hur nöjd som helst! Jag med för den delen. Han är kingen i djingeln!


Grattis Bruschhhhaaaan på 18års dagen!

Lite före men vadå, alla känner mig, ALLTID steget före.


Kärlek och frid.


Elin Viktoria Nordlander

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards