Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Elin - 11 mars 2008 23:19



Känns kul att köpa recceptfri medicin också antar man som alltid att det inte ska hända ett skit när man stoppar i sig skiten.

Recceptfria jävla tabletter från fränstas fattiga apotek mot vanlig störig jävla hosta!


Jag och Niklas tog varsin sen så åkte vi till ljunga båda två.

Jag höll på att dö, trodde linus hade dragit hem hårlöss eller att mamma tvättat kläderna i nuclear klorin eller nått. Jag såg ut som en kräfta, på riktigt. Fan de va inte så jävla nice elle.. Det känns fortfarande som jag ser ut som en kräftjävel, fast det snart gått hur lång tid som helst sen jag tog tablett jäveln.


Kom tillbaka till fränsta och läste bipacksedeln!


Vanliga bivärkningar.. Bla bla bla...

Hur mycket som helst men bara massa vanligt skit.. Huvudvärk och annar crap.

MINDRE VANLIGA bivärkningar ; Hudutslag m.m

Ofta jag någonsin varit känslig emot något alls!?

Tydligen börjar man suga upp sjukdomar som man missat under åren, och dess medicinska bieffekter också!

Känns safe ju! Eller!?

1a inte äta mer sånna där tabletter...



Av Elin - 11 mars 2008 18:12

Jagh ar ju glömt att berätta vilka brillor det vart.

Ni var duktiga att tycka och tänka, är ledsen att jag gjorde så många av er besvikna! Nästan alla av er faktiskt. Men ändå, min vilja är ändå alltid den som går igenom, vare sig det gäller mig själv eller andra.


Nu ska jag läsa gå igenom dagens första bloggrunda. Känns nice, sen ska jag ladda upp kort på Ronnz på FB, bara för att hämnas.


På återseende! // 4-eyes.

Av Elin - 11 mars 2008 18:09

.. för att jag total glömt att lägga upp några av årets angelbilder!

Därför kommer de här. Några från Munkan och några från Gissjön.



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards