Alla inlägg den 1 december 2008

Av Elin - 1 december 2008 10:20

.. denna gång.

Kanske öppnar jag den med Erik och Mackan, Snygga och Smärta? :)

Det är förövrigt roligare än F & F, men F & F´s program är roligare än E & M´s. Men jaja, det där är en smaksak.


I fredags var det ju som tidigare sagt lugna puckar, det vart en baileys och lite lyssnande till volbeat, sen fick jag ont i huvet.

Jag gick och la mig, M och de andra gick på krogen, och det missade jag helt! :)


Lördag då? Vaknade med M och de andra som skulle iväg på hockey, bussen till gävle gick 11, före 10 hade de alla knäckt sin första öl.

Jag va ju svintaggad jag med men fick så lov att vänta.


Åkte och plockade upp Em klockan 12. Ner på stan, fikade och gick på systemet. Plockade Malin, tillbaka till bergsgatan.

Drack nån breezer, snackade lite skit med Empa.

16, åkte på innebandy och Willys. Köpte groggvirke.

Öppnade upp matchen med äppelmer och bacardi appel, som f.ö är svin nice.

Hem vid halv sex, snackade och drack mer. Gjorde oss i ordning.

Grabbarna kom hem, M mer sovande än vaken. :D

Festade lite till, sen vart det tjaffs. Jag och Empa gick före.

Snodde någons taxi på bergsgatan, ner på stadshuset. (Först fösökte Empa ta ut pengar ur bankomaten, på fjärde försöker klaarade hon det. :D)


På stadshuset var det fullt ös som vanligt, vi var först. Dansade, drack (nya x-idern - ganska god, inte lika äcklig som de föregående), kissade och satt. Träffa väl på lite folk man kände, nån pitebo eller så.

Sen kom alla de andra, dansade lite mer. Marcus var ju så klart inte med de andra ner, han stod och dansade till Pokerface hemma på bergsgatan-


Före två pinnande jag och Empa hem, in på statoil . chacka en raggarballe. Sen hem, upp till henne för cigg och lite snack. Sen gick jag ner och försökte få M att kliva av täcket som han låg på, plus att jag ville att vi skulle genomföra samlag men det var älsklingen lite för full för. Typiskt.


Igår var det i vanlig ordning bakisklubben på Bgatan. Vi åt Max, efter att jag och Mallan (som aldrig verkar kunna låta  mig ha pojkarna i fred här på bergsgatan) hade städat från lördgaen. Hua.

Sen somnade jag i Mickes provosoriska efterfestsäng i vardagsrummet. Vaknade, gick på ica med grannflickan/svägerskan Empa. Pratade lite mer än innan, jag vart lite rörd faktiskt. Och glad.

Tillbaka hem, gjorde räkröra och baugetter. La oss och kollade på en dokumentär - Usas mest hatade familj. Snacka sjuka mnniskor! Som låter barnen predika med skällsord och skitsnack som de inte ens vet vad de betyder. Dessutom stpod de efter vägkanten och en bil kör förbi och kastar en stor jävla dryckesmugg (ni vet en sån där i plats? ala 1 liter coca cola med sugrör som har lock?) rätt i huvet på en sjuåring. Detta utsätter föräldrarna sina barn för. Efter det vart det fringe, sen massa c.s.i tills jag somnade.


Nu ligger jag här, ska skicka iväg ett mail till sundsvallskommun, sen ska jag förmodligen duscha eller liknande. :) Imorgon är det back to basics, vilket suger. Men ändå.

Vi hörs kanske senare.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards