Alla inlägg den 8 december 2008

Av Elin - 8 december 2008 11:05

..känner jag nu.

Men ja, jag skiter i vilket, snart ska jag förtära något som inte är mitt jag med. Något som behövs och kommer att saknas.


Till Bella: Det gick ju hur bra som helst. ;) Det är ju inte så, vet ju alla!


Nu ska jag se periodens sista Desperate Housewives, känns lite jobbigt faktiskt eftersom jag älskar det men ja. What to do?

Sen ska jag ta mig ut till birsta, förmodligen med någon buss. Väl där så ska jag handla mig lite, men bara lite. :) Innan ska jag nog på PB också, så jag kan göra mer fina grejer.


När älsklings M (som just nu är väldigt saknad) slutar jobbet så bär det av till Timrå, ska bli kul för det var ett tag sedan sist. Och efter Timrå så ska vi till Malin, först ska Em plockas upp. Där ska vi sjunga ha den äran i förskott till dig.. Den lilla puppan åker ju ifrån alla bekymmer och obehag som finns i sverige inför julen, och annars.

Thailand, det är annat än Timrå det!


Nej nu blir det Desperate Housewives, så jag och Ty har ngt att prata om på skolan imorgon. :D




Ses sen älsklings M, inte för att jag känner fler utan för att du är bäst!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards