Alla inlägg den 9 december 2008

Av Elin - 9 december 2008 17:49

Vi tittar på Heroes, han ligger efter mig och avsnitt 12 har kommit så jag måste ligga och titta på 11 med honom.


Idag har jag varit hos Emelie och räknat matte. Jag vart så jävla frustrerad att jag hopppade över ett helt jävla kapitel för att kunna börja med något nytt. Och det gick bättre :)


Vi åt lite mat och drack lite kaffe.


Jag har lagat mat och varit på sundsvalls dyraste ica och handlat. Jag fattar inte varför man går dit ändå? Jaja.


Nu ska jag få tag i någon på phonehouses kundtjänst.

Ska bli spännande eftersom det är andra gången jag ringer dit idag.


På återseende.

Av Elin - 9 december 2008 11:22

Jag må vara efter men jag hittade ingenstans att svara på din sida.

Ja jag fick för mig att det var så va. Lite osäker först med med din bekräftelse om en lantis från västra så kan jag inte missta mig. :D

Av Elin - 9 december 2008 10:16


Jävla piss balleskit. Skulle åkt tåget till ånge imorse. Kvart i 8, tror ni att jag är där nu eller? Nej, jag sitter här och har ångest över att jag inte är där!

Sjukt störande att även om jag skulle åka ner nu så skulle jag inte vara framme förns i em, dessa härliga förbindelser. I love it!


Det är bara att greppa tag i boken och göra det bästa jag kan utav situationen. Förmodligen kommer jag ringa Em och höra vad hon gör. Kanske hjälpa lilla mig ja?


Igår var jag på middag med M hos hans föräldrar, ohejåhå va jävla god mat det var, sånt som man svimmar av, nästan. Innan det var jag ute i birsta med Malin och Simon som jag hittade på IN gallerian.

Vi fikade och jag köpte ett kort.


När vi middagat klart hos M´s päron så skulle jag plocka upp Em och bege oss till förskottsbarnet Malin Hägglöööööf.

Hon fick 1720.43 bath av oss i födelsedagspresent eftersom hon åker till Thailand idag och är borta över sin födelsedag.


Iallfall igår, när vi satt och fikade, Em jag och Malin så ringer min mobil.

Det var hon, som berättade allt om Herr Svedberg igen. Om hur han kan skicka sms och fråga om han ska sova på (hennes andress) östermalm ikväll typ.. Han hade hört av sig igen, frågat om hon skulle ut i helgen.

Han verkar vara sjukt konstig iaf, när min kompis pratar med någon kille på krogen då är han sjukt snabb att säga att den killen är dålig.

Han köper sprit åt henne och hennes kompisar så fort de ses ute osv.. Verkligen limmar järnet. Det är allt annat än snyggt eftersom han tydligen ska ha tjej. Slemmigt men samtidigt kanske helt oskyldigt?

Ska bli kul att se om han sover på östermalm när han väl tjatat omkull henne. :D


Whats up med dudes!? Vi har kommit fram till att en annan kompis blir twotimad, killen har förmodligen redan en annan tjej. Men ändå så tar han med henne hem och förljer med hem tills hennes föräldrar osv. Jag fattar inte, om man inte är ute efter något seriöst så presenterar man väl inte sitt knull för sina grannypears!?

Ä världen är en konstig plats.


Nu ska jag försöka göra något vettigt!

Hej så länge!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards