Alla inlägg den 2 december 2008

Av Elin - 2 december 2008 22:00

.. and then I see the look in your eyes.


Just nu sitter jag, ärthjärnan, och kollar på girls of the playboy mansion på E! channel. Det är ju underhållande, får mig att inse att jag måste ha pengar och pattar. De två P:na. Vi kan lägga till ett P, för pojkvän.  :)

Han är ju trots allt det bästa jag har.


Nu ska Victoria Silvstedts "My Perfect Life" till att börja, det får mig också att inse att man blir inte smartare av sillikon och pengar.. Henne kan man också märka med 3 P:n, Pengar, Pattar och Pantad. Men ack så underhållande. I kvällens avsnitt snubblar hon på en fashion show BABY i saint tropez BABY.


Ska avsluta kvällen med Heroes, Gossip Girl och One Tree Hill, om jag orkar så ska jag även se Boston Tea Party och Erik & Mackan - snygga och smärta.



Nu när det börjar bli kvällen så saknar jag Mackan (inte Erik och Mackan-Mackan) jättemycket. Det vet älsklingen redan så jag tänker inte ens tjata om det. ;D Men frågan är, har ni märkt det!? haha.


Nej nu blir det nattinatti babes and bitches!

Av Elin - 2 december 2008 18:12

..HAN ÄR HELT JÄVLA FÖR MYCKET!

Vilken otrolig jävel, klicka på vad som helst.

Han är helt jävla insane!

Jag är mäkta imponerad, även om han lärt sig allt efter noter (jag får känsan av att han kör på gehör eftersom han lyssnar på laptopen först ibland) så är han helt otrolig!


Ni kan inte missa DET HÄR!!!

Av Elin - 2 december 2008 12:36

...like you had to much wine - Thats amore!


Jag har måndag idag, det är fint det för då känns det som att veckan kommer gå fortare. På torsdag så ska jga möta upp T för intervjun. Em ska med också så jag kan tänka mig att det blir lite mer än bara viktiga frågor! :)

Men sånt är ju bara roligt!!

Problemet är att jag haft kontakt med helt fel person på socialtjänsten i sundsvall och måste därför lite ILLA KVICKT få kontakt med rätt person för att kunna sammanställa en intervju (riktlinjer) till T.

Detta måste ske idag/imorgon eller senast torsdag, vilket suger åsnekuk.

Jag är fruktansvärt less och frusterad över de ämnen jag läser.

Det känns som om jag ligger äckligt efter med allt, vilket jag också får svart på vitt när sånt här skit uppstår!


Igår var jag ner på stan och impulsfikade med Lisa Pähn, hur mysigt som helst! Det känns som det var år och dar sedan vi sågs men nu ska vi ändra på det, allt efetrsom mitt schema blir glesare.

Jag köpte med mig sushi till mig och M som vi åt efter han plockat upp mig efter sitt jobb.


Senare åkte jag med Em ut till birsta för att gå på panduro hobby, kompletterade mina inköp på pärlbolaget med ett armandsur, wire, clips, pärlor, tänger och ännu en "verktygs-låda". Klockan som jag ska göra till mormor (HEMLIGHET!!!) i julklapp kommer att bli så fin, så fin.

Köpte dessutom en till kofta på monki, älskar dessa koftor, så pass långa att man kan ha dem till tights utan att visa röven. HUR SKÖNT SOM HELST!



Jaja, nu ska jag snart återgå till matematiken, lunchen börjar lida mot sitt slut.


Jag saknar Marcus igen, tiden går äckligt sakta när vi är ifrån varann.

Ikväll ska jag nog (kanske) lyckas hålla tankarna ifrån honom en stund eftersom jag tänkte pyssla mig lite. :)

Det ska bli så kul att försöka få ihop en fin fin klocka till mormor, med hennes favoritfärg - Blå. Åååå va mycket fint jag har att jobba med!

Hoppas hon blir glad, min älskade mormor...

Tänk att tanken på henne fick mig att sluta tänka på M. :)


Nåväl, jag tycker om dig mest ändå Macey. Glöm inte posta julkorten, annars kommer jag tycka om dig mindre. :P



So long babes and bitches!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards