Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Elin - 18 augusti 2009 19:29


Nu var det länge sen jag skrev sist, eller ja, ni som läser en lördagförmiddag hann nog se att det inte var såå länge sedan jag plitade sist.


Det har hänt lite saker sedan dess, allt var kaos och kallaballik.

Jag trodde att allt skulle vara över men jag klarade mig, vi klarade oss.

Saker måste förändras och det har vi nog, som tur är, insett båda två.

 Nu har vi chansen att verkligen få det här att hålla, nya prövningar som ska slås emot.  Ja ni fattar, vi har haft det lite knackigt men vi flyter.

Ännu behövs ingen första hjälpen.


Jaha, flytt står för dörren, det känns äckligt skönt fast samtidigt lite svårt.

Men det är något nytt iaf.


Min födelsedag spenderade jag som ni fejjare vet, med Malin och Peter, sen lite med M. Det var nice, rätt så fint väder. =)


Nu ska jag inte uppehålla er längre. Jag ska skriva igen, i höst, när jag slutat jobba..


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards