Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Elin - 29 augusti 2009 09:59


Imorgon så flyttar vi, jag, M och Rocky ska börja på en ny egen kula.

Allt är nytt och det känns hur bra som helst! =)


Mamma ska skjutsa mig och lillen till stan och vårt nya crib.

Marcus ska fixa ett litet halsband åt Rocky så vi inte behöver oroa oss över att han ska springa bort, ut i vägen eller bli medtagen av någon fuling som husse eller matte senare måste avrätta.

Jag ska komma ihåg att påminna mamma om att hon ska ta med nätverkskabeln så jag kan blogga redan imorgonkväll MED bilder! =)


Jaha, hur ser dagen ut då? Hade det inte varit för att vi skulle börja flytta imorn hade jag inte haft en aning om vilken jävla dag det är idag.

Det är alltså lördag och dagen ser ut som följer;

  • Hänga med Rocky.
  • Gå ut med Rocky.
  • Mata Rocky.
  • Kanske mata mig själv?
  • Vara ute om det inte börjar regna. (Ser lurt ut)
  • Påminna mamma om nätverkskabeln.

Sen vet jag inge mer..


Nu ska jag chilla lite med hunden som blåste omkull när vi var ute och gick, sötnöten själv! Han är som ett litet skräp.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards