Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Elin - 30 augusti 2009 16:29

... bista och ryggontet, in till stan och Rocky.

Vi ligger i sängen och slappnar av, kikar lite på fejjan och bara har de gött.

Marcus packar i slowmotion och jag tittar på.


Mamma och jag tog en ride ut på Birsta City, handlade ett par converseskor på dna, en tröja på gina tricot sen handlade jag för 795spänn på ÖoB.

Helt sanslöst sjukt! =D


Skurmedel, skohylla, gräddsås, slaskrensare, dvdlådor, heinz hot-salsa, mopp, pasta, fryspåsar, ärtsoppa. Ja jag fick med mig en hel del och ännu väntar ikea imorgon, då ska det bli soffor och annat. Spännande?

Kanske inte så spännande för plånboken.. =S



Nej, nu är vi ett steg närmre ett eget hem. =)

Hej så länge.. =)

Av Elin - 30 augusti 2009 09:35

..mot en ny framtid. (Känns som framtiden alltid är ny..)

Mamma kommer och plockar mig klockan 10, innan det ska jag få Rocky att inte jaga moppen medan jag torkar golvet.

Han får ligga på sin kudde och tugga pinne sålänge. Men ja, det är inte så enkelt.


Inge skurmedel hittar jag heller men det ska nog gå och lösa iaf. =)


Jaja, nu ska jag slå av burken och plocka undan efter mig.

Vi hörs kanske ikväll då, om, OM, mamma kom ihåg min nätverkskabel.

Håpes.


Adjöken från mig och The Rock.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards