Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Elin - 26 augusti 2009 13:31

Vi har ju ökat på Team Eliasson-Nordlander med en kämpe. Inte för att vi kunde bli mer fokuserade och ultimata men vi kände att det var dags för någon som är bra på följande:


  • Pissa inne.
  • Bitas.
  • Snubbla på grästuvor.
  • Gnälla.
  • Äta kattmat.
  • Slicka tår. (man vet aldrig när den prövningen kommer för en annan)

Han kan så mycket mer men ännu är han en n00b.

Vi ligger just nu under hårdträningen, jag springer i trappor och han övar på ute kisseriet.

Jag har glömt både kabel och kamera i stan (vi befinner oss nu i en kissa-överallt-vänligare-miljö) så bilder får ni hållas med. Kanske att jag lyckas peta in några här senare med hjälp av Fia Glantz. Det märker vi.


Just nu slaggar palten efter en ansträngande promenad till brevlådan och tillbaka så jag ska passa på att packa ihop my gear för vi drar till Fränstat och spenderar kvalitetstid på tu man hand i Fias övergivna lya. Hon den mönan, drar ju till Rohdos ikväll. Men ja, som sagt, till vår fördel. =)


Hörs på då!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards