Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Grym Gadd av Grim på Sundsvalls Tattoo Studio.

Av Elin - 2 februari 2010 23:16


GOTTA LOVE IT.

He sviiir lite men nå äre värt ett nå!


    

Bild 1 och 2, Grim har fixat och trixat, designat och använt bläckpennan på fri hand. En av mina tankar får liv och snygghetsboost av konstnären.


  

 Bild 3, konturerna, svaret är på frågan "gjorde det ont?" Ja. Det tar sin lilla tid med kunturerna så det gör ont men det är i slutet på timme 3 det börjar göra ont på riktigt.


  

Bild 4, innan vi klev in på timme 4, ganska precis, var arbetet avklarat och det ni kan skåda ovan är min excellenta förmåga att hålla ut genom allt gnuggande och Grims extra ordinära arbete.  VART DET INTE FINT SÅ SÄG!?

Han är ju för händig den där Grim, jag är så fruktansvärt nöjd. Som alltid.



3 timmar aktiv köttning och sen var det bara till att tacka och bocka och bege sig hem, med en halvtimme försenad buss, springa förbi McD, kasta in BigMac:en i gommen och kuta på jobbet.


Jag tänkte att jag lägger upp några bilder på våran filur också, trött utan tratt, trött med tratt men vet inte hur man ligger ner i den och en tratt uppifrån. Han är tratten och Marcus är Finkel. YOUTUBA det ni, Tratten och Finkel. Så jävla fint! :)


      


Nu ska jag pinna ett varv i parken med vovven sen avnjuta ett avsnitt av Heroes och näst sista avsnittet av Sons Of Anarchy. Dessvärre får man hålla ut till september när man kollat klart på säsong 2. Kommer gråta lite inombords då. Men inte än. 2x40 min kvar, de ska jag snåla med.


Hej sålänge!

 
 
Linda&Ebba

Linda&Ebba

2 februari 2010 23:47

Häärligt Ähliiin!
Vill se den live =)

http://www.hundenebba.se

 
Ingen bild

Jon

2 februari 2010 23:51

Grymt snyggt!

 
Ingen bild

Bella

3 februari 2010 00:14

Finaste! :)

 
Ingen bild

Bella

3 februari 2010 00:16

Vi kan låtsas att jag bara pratade om Rocky va?! Jag saknar kassettbanden.. ;)

 
Jennie

Jennie

3 februari 2010 06:32

Den blev supersnygg!!!! =)

http://tankaravjennie.blogspot.com

 
Ingen bild

tina

3 februari 2010 09:02

Skitsnygg Elin...wow!

 
Ingen bild

mormor

3 februari 2010 13:09

var det nödvändigt???

 
Sandra

Sandra

3 februari 2010 16:12

Mycket snygg!

http://frokentoivoinen.blogg.se

 
Ingen bild

Katarina

3 februari 2010 18:52

Det blev ju jätte snygg! :)

 
Ingen bild

Em

3 februari 2010 21:07

Mycket tjusigt Ella!

 
Ingen bild

helene

4 februari 2010 20:05

Den vart bra! Lite stor kanske:) kram

 
Jenny

Jenny

7 februari 2010 15:02

Men grymme tattoo hurru! :) Najs najs..

haha, trattel å finkel är ju sköna haha.. va mkt som va kul förr:)

http://jen81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards