Direktlänk till inlägg 25 maj 2007

Tillhörande text till nedanstående inlägg.

Av Elin - 25 maj 2007 11:07

Åter igen Fredag.

Veckan har gått sakta men fort känns det som.
Känns lite jobbigt att man fick lön igår. Jag har betalat det jag ska
men ändå inte. Jag vill ju hem där på Träslaget, mormor fyller år och allt.
Men jag vet inte om jag har råd. Hur ska jag då klara mig sen?
Det kommer liksom inte fungera..

Jag får hålla mig tills att det är dags för
mig och AK att ta en roadtrip till Huddik när skatten kommer.


Det känns hellre som att jag ska kunna ha lite kul där nere utan att behöva
ha dåligt samvete när man super upp sina pengar som alltid.
Även att jag fått mitt schema för sommaren, jippi.
Jag jobbar heeela sommaren.

Men det gör inget, desto mer kul ska jag ha sen.
Jag är ledig typ vecka över styran tror jag, annars jobbar jag mellan
7 och 9 timmar om dagen. Stackars mig.

Fan så jävla blek sommar det kommer att bli! Sanslöst.


Också kommer ju AK upp på PDOL, det ska bli skoj. Hon ska Burna hit i sin nya A3a!!!! HOHO!
Så jävla ballt att hon har en egen skit fräsch jävla AUDI A3!

Ballaste baben i BYN!
Haha, jag är döds impad. Jag började till och med grina när hon sa att hon
köpt den. Haha. Snacka svag för plåten Elin Nordlander.


Jaha, vad har jag gjort mina lediga dagar hemma då?
Inte mycket, städad, lagat mat och bakat en sväng!
Jag var ju så sjukt sugen på cupcakes men det vart inte som jag tänkt mig.
Jag har med en bild i föregående inlägg som visar hur mina muffins ser ut OGRÄDDADE.
Haha. Det är väl okej?

Till bilderna i mitt förra, några förklaringar för er som är blinda. :D


Den nedersta bilden är Linus min mista brolla. Så jävla cute och omöjlig att
få en bild på, därav suddigheten.


Den andra bilden nedifrån är 2 renar som bara står och är, jag vart tvungen
att zooma på dem för jag var lite rädd och ville inte gå nära.
De hade säkert stått kvar om jag kommit närmre.


Den tredje nedifrån är Nikki, primadonnan som ligger och slaggar.
Så sweet, en helt vanlig jävla bonnkatt. Precis som jag, en helt vanlig bonne.



Sen ovanför den slaggande donnan så har vi mig och Annakå.
En prima bejb som jag med handen på hjärtat kan kalla min bästa vän.
Hon är underbar och bäst.


Sen på oss står gårdagens bestyr, mina ogräddade muffins, sats 1.
Det gick ju som de gick, därav de tidiga bilderna. Haha.


På muffinssmeten och alla ingredienser har vi Brollan.
MIN stora lillebror, jag älskar honom för att han är min bror.
I bakgrunden så har vi en liten Elin. Håkan Mobergs systerdotter.
Hon hade en käpphäst när hon var liten som hon skuttade runt på.


Till sist, och överst på listan så har vi THA RIIIDEEE.
The joyride, Annakås första egna bil! En riktig pärla. Audi A3.
Inte så jävla illa pinkat va? Jag tycker att det är grymt och jag
har inte ens ett eget körkort. Fattigt va?


Nu ska jag skynda mig och publicera detta så Jeyjey (haha töntigt smeknamn) hinner läsa detta innan den donnan beger sig till mina/våra hemtrakter och suger i sig euforin av sommaren i söder. Lyllo henne!

Jag kanske plitar lite till efter lunchen.


Vi hörs sen, bye bye then!

 :D haha, den där du!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards