Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Elin - 1 augusti 2007 16:02


Jag var och fikade med Charlotta igår. Det var en impulsfika
för att jag kände att jag var i sjukt behov av att prata av mig.
And So I did.


Vi konstaterade att det går alltid att ändra sig i de beslut man tar
och att det finns lösningar på de flesta problemen.
Sedan så konstaterade jag mer eller mindre att två presonliga-
egenskaper som inte riktigt fungerar tillsammans är
feghet och impulsivitet. Jag och Jag.
Det fungerar liksom inte, hur kan man vara impulsiv och feg.

Det blir som att man vill men det går inte. Haha. Sött.
Jag är söt.


Eftersom fittbjörn har tagit med sig jobb-data-kabeln hem så kan jag
inte lägga upp några bilder idag men jag hoppas för allt i världen att
han tar med sig den imorgon. Annars förblir min blogg en tråkig
plats att besöka.



Jag har ett låttips, finfin bit, jag blir harmonisk av att höra den
ljuda i mitt vänstra öra.

Jason Mraz - Little You & I.

Av Elin - 1 augusti 2007 08:57

Ohh men den killen har jag haft sex, han hade världens största ego och världens minsta penis, fast han var duktig på att slicka min fuktiga läppar och smeka min rosa små tonårsbröst, kan du fixa nummret till han?


Kan det finnas en möjlighet att det ligger någonsomhelst sanning i denna kommentar?

Hur ska jag kunna dela ut Alex nummer om jag inte har någon att ge det till? Hey, släng hit en kommentar till med lite bättre alias så fixar vi biffen!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards