Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Elin - 7 augusti 2007 20:41

The daylight is fading slowly but time without you is standing still..


Igår hade jag en av de bästa dagarna på läng, solen sken, vinden existerade

inte mer än i det drag som uppstod i caben påväg till badplatserna vi var på igår.


Inte mindre än tre stycken hann vi med. Jag och AnnaMaria.

Först så joinade jag henne och alla kids på Sågtjärn där flygmyrorna

valde att invadera vår trevliga stund. Efter att hon dumpat barnen på fritids

så åkte vi till stekar hålan nummer 1. BACKEBEACH. Där flexade grabbarna

musklerna och tjejerna drog in magarna som aldrig förr. 

Å där kom jag och AML, två blekfeta jävla rökare. 1a inte passa in ett dugg!


Efter att vi stekt klart vårt döfläsk så begav vi oss till Spybar för att göda oss en sväng, när vi gjort det så åkte vi till Näset, vi två o Pelle och Jimmy hade även entrat truppen. Vi badade som fan sen så åkte vi hem och värmde våra fortfarande bleka kroppar med en kopp te. FINT DE.



När vi fått upp värmen en bit till så var det dags att köra lite bil, jag och AnnaMaria. Hon tyckte att jag var riktigt duktig, över förväntan.

När jag kört runt överallt så begav vi oss hem igen.

jag skulle läsa lite bok innan jag somnade men hann inte.

TokVrålDäckade direkt. Konstigt det där.. :)


Idag har det vart samma visa. Fast ingen mat på Spybar, vi var på middag hos AMLs farmor och Jimmy kom med sina vänliga inviter och tyckte att vi skulle bli ihop. KAN KANSKE (läs aldrig) hända, jag vill ha en rödhårig son med fräknar. Verkligen jätte gärna och han ska heta Love och plocka på sig alla mina goda sidor, som muskelminne och charm, skönhet och ärlighet. Han kommer bli stans jävla puma, förutsatt att han är rödhårig och fräknig. Så jävla fin. <3


Nu så ska jag shapa upp mig och kanske gå och lägga mig för att kunna pressa lite mer på brännan imorgon. Den omöjliga brännan.


SUNSHINE, like myself. 


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards