Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Elin - 3 augusti 2007 11:23

Jag sitter just nu på mitt jobb, har precis lämnat in tidrapporter för Juli och Augusti. Detta innebär att detta är min sista dag på jobbet.

Inget mer Nokia Customer Care. Det känns jobbigt eftersom jag verkligen trivs här på jobbet. Men ja, what to do liksom?


Bloggen kommer inte att stanna upp utan det ska bli med ett nöje jag avslutar det jag kallar "Jobb-Blogg" för att kunna gå vidare till en ny tids bloggande! "Feel good Life-Blogg", det passar väl?


Nu ska jag skriva ett mail till mina kollegor och önska dem en fridfull fortsättning på deras tid här.


Adjö och på Återseende.


Björn, Dennis, Stefan och ni andra - Frukta ej, vi ses igen.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards