Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Elin - 13 augusti 2007 18:06



På bilden ovan ser ni AnnaMaria, hon är min lilla baby. Kanske är hon en av de bästa människorna jag stött på. Hon har alltid funnits där som en finne i röven på mina finslipade livskval. På gott och ont kan man säga.

Just nu håller hon på att lära mig att köra bil, det går  jätte bra, vi kombinerar våra körningar med helt lagliga körningar på en auktoriserad körskola. 

Vi kan säga att det inte är någon fara, vi skiter i bälte och allt.  Men allt detta sker under ordnade förhållanden i det laglösa samhället Ljungaverk.


Kul som fan, ni skulle sett mig backa bakom hörn. Haha, en riktig jävla klippa är vad man är! Allt tack vare AnnaMias assistans. Hon säger inget alls, bara hur jag ska göra i praktiken. Sen tänder hon en cigg och njuter av turen.

Oslagbart!



I helgen så har jag vart i Sundsvall. Tagit det lugnt och annat.

Alla dessa händelser har jag blandat samman till en underbar tidstur.

Jag och mina medmännsikor har utfört en massa tok, jag fick nästan ligga!

Men bara nästan! 

Runt femsnåret på söndagmorgon så vart jag kramsjuk men övervägde ändå och for hem till mina substitut föräldrar. Bella och hennes Levi.

Det var oslagbart. Ringde runt och rökte lite när jag kom dit.

Sen bäddade jag ner migsjälv i soffan, tänk att jag vet min plats!


Snart så kommer de köpa ett radhus och då ska jag få ett helt eget rum.

Jag längtar dit. :)


Nu ska jag inviga min andra blogg som jag delar med Alex M.

Det är han som kommit på det värdelösa namnet på bloggen men

jag ska fixa det när idesprutet sätter igång. 

 


Kolla in den med, ska bara kicka igång den!

http://stenstaden.bloggagratis.se 

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards