Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Elin - 4 januari 2008 16:08

här går vi i klass 1- 3 Granen. Några nya faces har tillkommit.

Men still going strong...


Nu ska jag burna till fränsta och bege mig till Kicki och leta mer kort tror jag :D

haha.


Tills senare, lev väl, fridens!

Av Elin - 4 januari 2008 15:55


Här är man, något mer uvecklad, kanske inte mentalt med man hade ju precis börjat utveckla de bröst som stannade i växten typ veckan efter. :D


Några av mina gamla mates finns med från granen, de är Conny Olsson, Lina Bergström, Jonas Nilsson och Erika Hägg, detta innebär att vi från första till sista klass vandrat sida vid sida genom multiplikationstabellen och grammatiklekionerna.


Vi tar det i vanlig ordning, Översta raden från vänster:

Conny Olsson, Robin Bergman (Fisken), Anna-Maria Lundgren (på denna tiden Magie), Marie Nilsson, Lina Bergström, Tommy Blom och Magnus Jonsson.

Mellersta raden från vänster:

Per Andersson, Dennis Jonsson (Dimman), Lisa Göransson, Erika Hägg, Jonas Nilsson.

Nedre raden från vänster:

Mathias "Evert" Jonsson (Klass-föreståndare), Cecilia Jansson, Jag, Beatrice Bäckström, Robin Nilsson och Lena "Korvis" Cantzler (Klass-föreståndare).


Frånvarande: Chris Andersson, Erik Andersson, Eva-Lena Arnlijot, Stefan Gustafsson, Johan Harrysson och Emma Lindberg.



Av Elin - 4 januari 2008 15:29

Hahaha, jag tror jag dormar av, ni måste uppleva denna bild!

Kläderna, frisyerna och fejsen. Alltså, detta är min gamla klass Granen.

Jag går i tvåan och vi har blandats upp med de som är ett år yngre.

Översta raden från vänster:

Ulla (Fröken), Mikael Grip, Jag, Thomas Sund, Tommy Göransson, Kristina Gustafsson, Jonas Nilsson, Bengt Stadling (Assistent).

Mellersta raden från vänster:

Marcus Lindqvist, Lina Bergström, Elin Törnberg, Conny Olsson, Linda Beldt.

Nedre raden från vänster:

Magnus Olsson, Erika Hägg, Elin Lindberg, Lina Sundell, Cecilia Lindfors, Jonathan Rohdin.


Jag måste införa ett asgarv innan jag fortsätter! :D hahaha


Micke träffar man då och då, för sällan men ändå har man några få ögonblick att glädjas över. Thomas och Tommy ser man på byn någån gång ibland. Kicki ska dra till Turkiet nu och de ska bli skönt för jag börjar lessna på att se hennes tryne nu. Jonas Nilsson ser man skrikandes en decimeter från ens ansikte på krogen då och då, vilket är bara roligt.


Marcus vet jag inte alls vart han tagit vägen, har inte sett honom på hur länge som helst. Lina B ser man då och då på krogen, vi brukar snacka lite skit och skratta åt andras misär, DET om något är underhållande. Elin T har jag sett nån gång på nån fest eller på krogen i sundsvall men thats it. Conny och Linda, båda 86or, ser man också på byn då och då, ite ofta men det händer. Conny och jag brukar hipp som happ dela några ord när vi hamnar på samma fest, mer sällan dock.


Magnus Olsson ser jag väldigt sällan men det händer, senast var på bykrogen när han skulle käka lunch, vi delade några ord och sedan åt han sin lunch.

Erika åkte till Norrland efter högstadiet och jag har träffat henne en gång sedan dess och det var på Johans begravning. Tråkigt med sant.

Elin L såg jag i ST för ett tag sedan, hon var påväg att ta mat ifrån ett julbord med sin bror Emil. Om jag inte minns fel så hade det med barncancerfonden att göra. Innan det var det oerhört länge sedan jag såg henne. Lina S är nog i östersund om jag inte minns fel, detta har Ollan berättat för mig, jag har inte sett henne på flera år heller, nån sommar sågs vi nog en sväng men mer är det inte. Cecilia träffar jag rätt så ofta, om man jämnför med de andra i min fd klass. Hon bor i sundsvall, nära och bra. Vi brukar bygga pärlor tillsammans, som de två retards vi är.

Jonathan har jag ingen aning om vart han är eller vad han gör, det lär väl visa sig på vår reunion om 5 år.


Hoppas att alla har det bra iallafall, det var kul att se oss på kort! :D

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards