Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Elin - 19 januari 2008 16:29


Tack alla ni som lagt er åsikt i idéelådan, tyvärr så räcker de inte hela vägen fram. Jag har bestämt mig, redan innan jag lade ut bilderna. Visst känns de lite vemodigt att välja bara sådär men det är så det måste gå till.

Jag var inte hundra men nu är jag det, eller jag intalar mig att jag är säker.

Mormors röst, är den enda som räknas egentligen.

 Jag tänker inte avslöja vilka brillor det blir, det får framtidens bloggande utvisa. Spännande va? Ja tycker ni som inte har något liv.


Det finns en röst faktiskt, en viktig och inspirerande röst.

Det var min forna musiklärare och peppande inspirationskälla som uppmärksammade mitt sinne på denna röst.

En röst, en talang som är enorm och oerhört vacker.

Hon är fruktansvärt duktig på det hon håller på med, hennes talang förtjänar mer uppmärksamhet än den hon hittills fått.

Hon skulle kunna ägt en hel era av toner men är missunnad denna gåva.

Den röst jag pratar om är den jag avundas, den jag önskar att jag hade.

Sheryl Crow, helt otrolig live, akustiskt fenomen och fenomenal artist.

Vilken jävla dynamit! My favorite Misstake. Hallå?


Ä nu tryter fantasin och det blir mest bara långrandigt babbel, så ska det ju inte vara.  Lyssna på Sheryl och njut av stämman som är äkta.


Vi hoeres!






Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards