Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Elin - 5 januari 2008 15:01

Folk som byter dialekter när de flyttar, löjligare är det med de som kommer "hem" och pratar med nya dialekten fortfarande.


OM MAN NU ANPASSAR sig så jävla lätt när man flyttar söder ut, borde man då inte anpassa sig ännu lättare när man kommer tillbaka hem. Falla tillbaka på det man lärt sig i grund och botten liksom?


Och vem fan kommer "utifrån" och snackar skit om någon som de inte ens känner som dessutom hör hemma i sällskapet!?

Vilken jävla idiot. Hahahaha. Tänk om någon av dennes vänner skulle hettat och klappat till motsvarande, vafan "Är du dum i huvet eller? Vafan säger du din jävel?" också "Pang!" hahahaha.




Livets ironi, fan va road jag är. Jag kunde inte bry mig mindre!

Just nu känns det som jag tänker bry mig bara för störandets skull. Haha.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards