Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Elin - 22 januari 2008 23:00

Jag är hård som sten och viker mig sällan. Även om motparten har rätt så ska jag fan ha sista ordet.

Det är min FRÄMSTA färdighet.


Jag och Jessica snackade lite på msn och jag tänkte låta er ta del av detta.


J e s s i c a säger:

Orkar du med omgång med smörj ?


Elin säger:

knappsats


Elin säger:

haha


J e s s i c a säger:

hah


Elin säger:

jag ska ta på mig peelinghandskarna och skrubba bort deon under armarna nu, den gröna rexonan och min svett framkallar en oerhört extrem kemisk reaktion som gör att jag luktar så sjukt mycket svett.


J e s s i c a säger:

hahahahaha ..


Elin säger:

svett elin liksom


J e s s i c a säger:

men det har ju sin charm det också


Elin säger:

Ja eller hur, Daniel gick och köpte mjölk förut och vips så råkade han ha köpt med sig en ny deo också. haha


J e s s i c a säger:

hahahaa, hur ska man tolka det ?


Elin säger:

Ja du, ungefär likadant som när han säger, du luktar svett. haha


J e s s i c a säger:

Allright, då kanske det är dags att byta


Elin säger:

men då brukar jag kontra med att säga att han luktar bajs i munnen även om han inte gör det.


J e s s i c a säger:

grovt


Elin säger:

Haha, ja men visst är det en fin kontring?


J e s s i c a säger:

oja


Elin säger:

Moget tycker jag.


J e s s i c a säger:

mkt


Elin säger:

Framför allt MOGET.

Av Elin - 22 januari 2008 19:38



Har du kysst nummer 7?
Anders Broström? Eeeh, nepp!


Har du varit med nummer 19?
Bompa? Ja jag har varit med honom. Inte lika sexuellt som jag skulle önskat.. men men..


Gillar du nummer 25?
Dajje? Ja jag gillar Dajje, jag har glömt att han ska få göra lite pr här på sin favorit Blogg!
Bäst att jag skickar ett sms till honom så våra planer får chansen att skrida till verk. Haha.
 

Är nummer 21 din bästa vän?
Challan, Charlotta Bergström? Ärligt så är hon en av de bättre och jag saknar henne mycket.


Är nr 29 en sötnos?
Daniel Woxlin? Ja han är fan mycket men söt? Det vet jag inte.


Har du älskat med nr 36?
Fädiläp? Kicki? Men eyoue. Inte ett dugg heller! Fan va äckligt!


Är nummer 12 bäst?
Ante? Andreas Dahlqvist? Man kan väl säga att han är mitt bästa ex.
 

Är du släkt med nr 29?
Emelie Danielsson? Nej vi är inte släkt.

När träffade du nr 22 sist?
Daniel? Ja, vi är under samma tak i skrivande stund. Men vi sågs för 20 min sedan vid middagsbordet.


Umgås du med nummer 5?
Aml? AnnaMaria Lundgren? Hell Yeah, så ofta och mycket som jag hinner.


Har nummer 16 samma mobilmodell som dig?
Biatch? Jens Gullman? Nej men för ett tag sedan så hade vi samma jävla skit. Fast hans hade kamera. Nån rutten samsung som jag tvingas bära på.


Är ditt sista nummer den sämsta personen?
Vonkan? Veronica Dahlin? Min svenska lärare? Nja sämsta vet jag inte men just nu så känns hon som mitt livs mest påfrestande person. Men man får väl skylla sig själv som vanligt antar jag.

Av Elin - 22 januari 2008 17:32


Jag minns hur det var, när jag var 13år och vart iskallt dumpad av min dåvarande kille. Det kändes som hjärtat slets ur mitt bröst och att inget någonsin skulle kunna göra mig hel igen. Det har gått snart 9år sedandet hände, saker och ting har förändrats. Det trodde man inte då men snabbt gick det innan man hittade någon annan att falla handlöst för.  Som tur var skrev jag dagbok under tiden jag mådde som sämst så senare kunde jag läsa den och skämmas över hur jag verkligen kände då. Det var pinsamt att se hur jag försakade livet och alla dess möjligheter. Men nästa kille kom och hjärtat gick i tusen bitar, igen och igen och igen. Nu är det nästan som att mitt hjärta är en ärrad klump av död vävnad, så där seg att inget kommer att kunna bräcka det igen. Ingen kille med Dax-wax och moped iallafall.


Men vad ska man säga? Vad ska man göra med den som mår så dåligt att inget ser minsta lilla ljust ut? Säga att det kommer 1000 till? Det går inte för man vill inte ha någon annan i hela världen?

Vafan, den rätta medicinen är att inte vika sig, va med, va glad och låtsas som att det regnar. Visa inte för någon hur mycket det värker, gråt endast i ensamhet. Var aldrig ensam för då gråter man. Haha, vänta ut det bara..

Även om det inte känns så, så är varje dag som går förbi en dag av självläkande. Det blir bara bättre än vad det är nu, enkelt va?



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards