Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 6 februari 2009 19:11


Klart jag vill att folk ska läsa.

Ibland skriver jag för min egen del, för att inspirera andra men mest för att beröra folk. Trampa på tår och väcka känslor.

Saken är ju att 2000 besökare är här och läser men vilka och varför.

Det är vad jag vill veta.


Är personen Elin intressant eller är det mina åsiketer som folk vill läsa om?

Av Elin - 6 februari 2009 10:54

... update kanske? Så blir de dryga 2000 besökarna nöjda denna månad med..


Känns små mysko att så många läser, man vill liksom veta vilka nyfikna jävlar som tillfaller kategorin "jävligt intresserande av Elins liv". Jag vet ju bra många som läser men ändå, 2000 stycken har nog till och med jag svårt att räkna upp.


Ja vad har hänt sen sist då? Inte så mycket.


Idag så ska jag till Malin, den blivande teknologen och fixa mina naglar.

Igår så var jag hos Em och drack kaffe och spelade kort i vanlig ordning.

När jag kom hem så lagade jag soppa, och det var ingen pulver soppa!


Dagen innan de så var jag hos Em och spelade kort, hon bjuppade på pulver lasagne och sen gick vi hem för att lämna henne åt sitt öde.


Dagen innan det (tisdag) så var Em hos oss och åt biffar med egengjord champinjonsås och potatis. Sen kom Malin och fikade med oss. Vilket händer för sällan nu känner jag. Vi fikade bullar, de som jag och Em bakade i måndags. Vi gjorde gryta i fredags och i lördags va vi ut. På söndagen var det lugnaste puckarna ever. Åt mat från norrmalms wok och försökte motarbeta halsbrännan och bakfyllan.


Det är ungefär så som senaste tiden visat sig.


Imorgon är det lördag, inget händer och inget ska göras. Plånkan är tom.

På söndag är det söndag och inget händer då heller.

FÖRMODLIGEN blir det studera mera under helgen om M tycker att det är okej.


Nu ska jag slänga i mig ngt ätbart sen kasta mig på bussen upp till haga, där förändring väntas.

Hej hopp, ne*ersnopp!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards