Alla inlägg den 3 september 2007

Av Elin - 3 september 2007 13:17

Break my heart hotell i Gävle var väl sådär.

Jag hade hellre blivit uppskuren i arslet som alla andra

istället för att fått hjärtproblem. Vafan hände med mental

hjärt och lung-räddning?


När fan ska de börja lära ut det till lättlurade pinsamma tjejer?

Jag skämms så mycket att jag knappt kan visa mig bland mina

vänner. Det är fan för dåligt. Jag har aldrig kännt mig så äcklig

som jag gjorde igår, idag är det snäppet bättre.


Nu ska jag slå av mobilen och slå på den inatt, kanske. På sin höjd.

Jag kan ju inte tänka klart. Ska lämna den hemma, minst.

Sen ska jag inte vara hemma en sekund för då kollar jag bara på

One Tree Hill och det går faktiskt inte nu.


Promenad ute är bättre än att promenera inne i basen.

Då blir man ju knäpp på riktigt.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards