Alla inlägg den 5 september 2007

Av Elin - 5 september 2007 18:51

Det sägs ju att det ska komma en första gång när det kommer till allt.

Inom loppet av en vecka så har jag hunnit med mer än en "första gångs grej".

Jag tar ingen bild på mitt livs första diss, det kan lätt bli för emotionellt då men jag kan lägga upp en bild på mig själv göra läxor.


Känns lite si sådär att man ska behöva vara 21 år för att göra en läxa som man skulle gjort första året på gymnasiet. Men men, det som gömms i vad.. kommer alltid tillbaka som ett brev på posten.


O just de ja, allt snack om mjältbrand med posten till alla i gbg området; NI KAN VARA LUGNA, jag har en mer specifik adress nu.

Måste bara passa så att Antes nya Afroamerikanska flickvän inte får något ohälsosamt per brev men sen så. Epidemin kommer så småning om, det kan ni vara så säkra på era goa gubbar!



End of story, another morning glory. Imorrn. 

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards