Alla inlägg den 11 september 2007

Av Elin - 11 september 2007 17:55

God eftermiddag?


Ja för fan!

Så här effektiv har jag inte vart på länge vill jag lova!

Jag klev upp, extremt tidigt, mot min vilja för att åka till ånge på skolan.

Gjorde det jag skulle, fixade 2 kurser, hämtade uppgifter till mig och Fruppa och räknade Matte. :) Jag är grymt duktig och effektiv. Jag ska ju inte sticka under stolen att jag är så jävla prima! 

Kirrade lite papper till CSN också. Älska csn!


När jag väl åkte hem så hoppade jag av lite före och tog den långa vägen hem i solen. Jag promenerade och lyssnade på musik i telefonen, som jag förövrigt ska fixa i dagarna. 

När jag kom hem till mitt hem (hem är det stället själen mår bra på) så var Agent vaken och AnnaMaria vaknade efter en stund. Ni kan se dessa trötta kidz på ena bilden nedan. Jag njöt av solen med dagens andra kopp kaffe och reklambladet "sverige häftet".

Agentz och Aml åkte på fattiglapps coop nära och köpte rubbet i butiken.

De kom hem med mackor, mjölk, ost och smör.


När klockan är kvart i tolv så ringer Amir och frågar med den snälla rösten "Vag gör du?", inget svarar jag. "Kan du jobba?" När? "Nu!". Okej.

Iväg bar det, jag taggade mig själv i bilen påväg till ett näst intill fullsatt Spybar med låten "Slide" av Goo Goo Dolls. Det behövdes vill jag lova.

Kom dit fem över tolv och styrde upp stället.

Allt var i sin ordning till klockan 2, då lugnade vi ner oss, jag och Malin.

(Som ni även kan se på bilden, hon jobbar hårt vid tagandet av bilden!) 

En cigg, senare lite mat och efter det en kopp kaffe och mer tobak.

Sen rullade det på och vips var klockan 5, då åkte jag hem med Aml och Agentz som skulle på nästa Coop affär. Eftersom de redan tömt den i lilla polen så fick Coop i Fränsta stå för middagen, de kommer ut från koppra med en kasse fylld till bristningsgränsen med Te och Krämbullar.


Klockan är nu 18,09 och dagen är långt ifrån slut.

Jag ska bränna en roadtripp-shrek3-stden-skiva för vi ska bege oss till Sundsvall och titta på Shrek den tredje.

Jag ska försöka ta bilder med AMLs lur eftersom jag ska överlåta min till Micke för operatörs-upplåsning. ÄNTLIGEN!


På skivan för er som är intresserade ska jag ha med några godingar.

Leif Karate - Billy The Coach, HIM - Right Here In My Arms, Jumper - När Hela Världen Står Utanför. m.f


Jag vet inte om jag klartgjort detta, men mina närmsta vet att jag vart kär i sångaren i Leif Karate sedan han var långhårig. Och det var han inte igår.

Jag tvingade Jens att ge mig hans msn och nu har jag fått en bild på honom som jag ska göra till en fondväggTACK!


Jaja, kankse en dusch? Elin luktar mat och inte vilken mat som helst! :)

Vi hörs kanske senare, senare som så många gånger förr. 



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards