Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Elin - 11 augusti 2008 16:27


Idag är det måndag, helgen är slut för den här gången också..

Guuud va tråkigt det är med en ny vecka, fast ändå, det skulle vara ännu tråkigare om man levde samma och samma vecka om o om igen...


Jaha, gjort idag då?

Klivit upp fem och lämnat Marcus, lika värdelös känsla som varje annan gång.

Åkt buss till jobbet, jobbat, åkt till ljungaverk, sitter just nu där och gör inte ett skit. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan slänga i ännu en maskin och sen åka till mormor så hon kan sy in ett par byxor till mig.

Sen ska jag till fränsta igen.

Lämna bilen till mamma och bege mig upp till natt-jobbar-emelie och röka. SEN SKA JAG SOVA SOM FAN.


Nu ska jag msn:a med M som har min älskade laptop och fördriver tiden med, men det får han för jag tycker så mycket om honom :)

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards