Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Elin - 13 augusti 2008 09:11

.. ibland gör man fel, lev med det!


Sitter på dagis nu, ser ut genom fönstret, ser regn.

Fan va jävla tråkigt väder det är alltså!


Igår kom min Mace, han är så bäst att det inte finns ord för det.

Jag var så glad igårkväll, närmre fullständig lycka kommer jag inte.

Vi bara myste på, åt middag ute i solen, var till mormor och drack kaffe och lyssnade på när Jocke satt och överdrev, åkte till mammas jobb med bilen, promenerade, tittade på tv och kramades i massor.

Det känns verkligen som tiden står stilla när vi inte är tillsammans.

Nästa gång vi ses är på fredag, förhoppningsvis.


Nästa helg ska vi tydligen på kräftskiva också, jag hoppas för allt i världen att vädret tillåter utomhusmys i tynderö. Sovplats? Ja inte vet jag, bilen?

Jag hoppas också att John och Berra ska dit, så jag känner någon iaf.

Bäst vore ju om Mattias och Empa åkte. :)


Näe, nu ska jag surfa runt på dessa nätets vågor, sen ska jag ringa till matteElisabeth. :) Roligt med skola igen!

Saknar Marcus gör jag också, mycket.


Puss och kram så länge!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards