Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Elin - 31 augusti 2008 12:05

.. så bloggar jag lite och berättar hur kul det var, INNAN jag kollar på internetbanken. Fy fan. Känns som jag aldrig mer ska ta med kortet på krogen iallafall! Uscha, och mycket blev det, för mycket.


Jag trodde verkligen att jag och M gick hem tidigt men tittade på klockan när han ringde mig igår när han trodde att han tappat bort mig, 03.16 WHAT!? Sjukligt, och fråga mig nu om jag är mer förkyld än vad jag var vid den här tiden igår förmiddag!? Eeeeh ja.

 Men som tur va så laddade vi med grejor på apoteket igår också.. Medicin o sånt. :)


Hur känns det att Marcus var på förfest i haga igår och lämnade bilen där, sen så tyckte han att vi skulle tillsammans promenera dit inom en snart framtid. Njaäääe, inte riktigt än va? Jag mår illa.


Här kommer lite bilder från kvällen som spenderades hos Malin-Oscar-Dallan-Oscar igen-Stadshuset. Hua. :S


Aaah och just ja! Vi åkte taxi ner igår, med taxikurir så klart!

Chaffisen gillade klassiskt men vi körde hansons MMM BOP. Han hette Petter och hade inga getter, inte i bilen iallafall.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards