Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Elin - 23 mars 2009 15:17

Det råder nu snöstorm utanför fönstret.

Det fönster som tidigare släppt in solsken och fågelkvitter, stackars djur.


Lille less man blir då.

Av Elin - 23 mars 2009 12:47

..varit underbar, i en liten bemärkelse men ändå underbar.

Inget tjaffs, bara överrenskommelser.


Just nu sitter jag och tittar på House, jag har ett litet fönster att blogga i och VLC i ett litet fönster brevid. =)

Jag suger försiktigt på en mintolux och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan gå på ica och handla lite ingredienser till middagsmaten.

Det blir mumsigt idag, inget speciellt, bara gott.

I have faith in myself.


Jag skickade ett sms till Em också, den lilla ensamma fattiglappen är varmt välkommen hit för att äta middag och kanske se på lite saw?

Jag och M har avverkat I am Sam, The Wrestler och saw1, 2 och 3 i helgen samt ätit Tzatziki. Jag älskar tzatziki, det är mitt bästa.


Just de ja, på onsdag så kommer Malin och Em hit och äter med oss. Vi åker ju till Sthlm på tors, ska mysa på där tills på söndag.

Hälsa på Ewa och bara vara, på fredag och lördag är det vi som slumrar in på Nordic Sea Hotel, där vi bodde på WTAI, asnice hotell, mitt i smeten.

 Varför då? Jo för vi (Marcus) ska fira att vi varit tillsammans i ett år. 1 år, vafan är det liksom? Kom igen efter 5 - 10 och vi är gifta och har minst 1 son. Näe då, nu ska vi inte hasta. Ett år är tillräckligt bra för mig för det här förhållandet är fan så stabilt, inga sprickor någonstans.

Vi är ungefär lika efterblivna och det vet vi om.


Jaha, nu har det gått ett tag, House är snart slut och jag kan klä på mig och bege mig mot STANS DYRASTE (närmsta) ICA-BUTIK.

Tur att jag inte ska handla så mycket.. Typ lite grönsaker och cremefraiche. Kanske något starkt, Marcus gillar ju starkt han. A vi får se vad det blir.

Simpelt och gott iaf.


Hej så länge!





Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards