Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Elin - 25 mars 2009 10:04

Hååhoooj, jag är så stressad redan.

Kommer förmodligen vara tidernas sämsta sällskap till Em i birsta nu.

Tur vi bara ska på sånna ställen där man vet att man måste springa igenom för det man kom för, Ikea - Biltema.

Sist Willys, Mat ska det bli! Å jo - fint ska det vara!


Jag (Marcus) ska ju bjuppa på middag idag, han är så snäll så.

Sen ska jag sätta klorna i hans svall, det som var ljust ska nu bli ännu ljusare. Han kommer bli sååå fin så. Mitt lilla ljushuvud. =D


Nej nu ska jag avrunda och ta på mig en tjocktröja (-7 i sundsvall) innan jag beger mig ut för att bli tagen (på allvar) av Em och Jumpyn.


När vi kommer tillbaka in till stan så ska jag packa/städa/laga mat/duscha och fixa Marcus (efter fem) innan jag kollar packning och bokningsnummer ännu en gång. Sen äre, tack och godnatt.



Vi hörs sen! Puss så länge!


Ps. Tack Mamma!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards