Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Elin - 10 mars 2009 23:28

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"Det gillade jag eftersom jag kände mig älskad och trygg, fst det innebar också att om en av oss kissade i sängen så blev båda våta." Ur boken Snälla Pappa, Nej.  Skriven av Stuart Howarth.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Boken KamikazeKaniner 2.

3. Vad såg du senast på TV?

Heroes. =)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

23.33 (tre min offkey)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

En traktor som skrapar så innihelvete på bergsgatan att jag blir brydd om asfalten ligger kvar imorgon när jag går uy.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Jag gick med Tei till bussen.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Sanna Brådings bilder, jag läste hennes blogg.

8. Vad har du på dig?

Undre delen av min gamla mjukisdress och en tisha.

9. Drömde du något inatt? 

Jag vet inte, förmodligen något om någon "underline-sjukdom" tagen som ur ett House M.D avsnitt. Jag tycks vara en prima diagositör i sömnen.

10. När skrattade du senast?

När jag påpekade för Mattis att Tei bara var 14år.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Skuggor och en tavla.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Ja de skulle vara den där konstiga killen på stadshuset i lördags.. Han hade en konstig hjärna.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Fungerar som tidsfördriv för mig så väl som för andra.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Jag anar att 10 min av "Unborn" inte räknas (slog av den när jag kände att hjärtinfarkten var sekunder bort) så då måste det bli Yesman tror jag?

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Lycka.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag brukar ta kort på Marcus nakna stjärt när han sover.

17. George Bush? 

Utrikespolitik? Eller?

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Pojken vill verkligen heta Lillebror Love och flickan vill kanske heta Tildelinn.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Kanske, om det inte var så långt hem. =)

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

De har väntat på att få träffa dig igen.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

De som tycker att de inte har något bättre för sig. Jag tänker inte nämna några namn men KATARINA OLSSON kanske skulle ta och blogga lite??

Av Elin - 10 mars 2009 20:30

... är det jag? Nej?

Vem är det då? Det hemlighåller jag.


Idag har jag fikat 2 ggr, en långfika med Cilla, pratade ramlingar och andra pinsamheter.

Sen en snabbfika innan boxar-upplockning med Bella och hennes Linda.


Ja jag säger då det jag, är det inte slagsmål och bordskastning så är det mental psykning och pajkastning.

När ska man någonsin sluta förvånas över vad folk döljer?

Eller vad de är beredda att göra för sin egen vinning.


Jag blir fan brydd, till mitt stora (oändliga) missnöje.

Jaha, då är det bara att invänta och se vad som händer.

Jag ställer mig vaksamt på åskådarbänken.

Av Elin - 10 mars 2009 13:39

Allt jag skrev nyss försvann.

Men ja, det stod typ inget vettigt mer än att jag ska uppdatera ikväll.



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards