Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Elin - 11 mars 2009 17:39

Nu är jag framme, sitter i soffan på centralvägen medan alla (utom jag) äter pizza. Det var ingen som frågade mig om jag ville äta ens. Det tackar man för! =P Näemen jag står nog på mina bullar ett tag till. Torrbullarna som jag o Malin fikade förut.


Det var skönt att hon kom förbi och fikade lite innan jag åkte. Hon skulle hemoch plugga till stooorprovet, hua v det lät mycket och avancerat.

Hon ä r duktig som kämpar på!


Har pratat med Em om anglingen också, allt verkar spikat och klart in i minsta detalj. Allt utom uppslutningen.Det får ordna sig bäst det vill känner jag.


Jaha, nu vet jag inte vad jag ska skriva, ikväll så ska K jobba, lite trist känner jag. Men jag har ju fattiglappen iaf, det är inte mycket men det år räcka.. =)


Jaja, jag ger mig här. Och om ni inte fattat det redan så ger jag upp nu. Det finns inget mer kvar att bevisa, ni är fan inte kloka någon av er så jag låter er vara. Sug på den karamellen ni frekveta läsare!


Ciao Babes and Bitches!

Av Elin - 11 mars 2009 15:18

Nu sitter jag här i köket, Malin och jag har precis druckit kaffe.

Jag ska packa ihop mig själv och bege mig mot slänten för lite jobb imorgon, tänker hänga lite med BlyPannorna innan det.

Jamen nu måste jag fan packa..


Vi hörs kanske imorgon, om ni har tur. =P

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards