Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Elin - 12 mars 2009 22:22

Jag kom inte på ngt annat på s som kunde relateras till enorm överkonsumtion av toalettpapper.

Skulle ha jobbat idag, vart illamående, åkte hem, svettades på bussen. Svalde mycket och var torr i munnen, önskade att jag tagit med mig vatten. Kom till sundsvall, klädde av mig, la mig, gick på toaletten, gick och la mig sov, vaknade när Marsuc åkte och jobbade. Somnade om, vaknade, drack 14 liter äppeljucie, kände mig bättre. Rökte en cigg - gick på toaletten.

Gick och la mig, vaknade, nu har jag en känsla av att jag är okej, har till o med petat i mig en matlåda som M offrade på mig. Kyckling med parmesanost, klyftpotatis"mix" och parmesan/vitlökssås, gud va jag faktiskt är ganska okej med mat. :P

Jag är törstig som en gnu, mest hela tiden.

Men ja, har snart druckit en liter äppeljuice. VARFÖR envisas "vafan-nu-kommer-jag-inte-på-märket" (samma juciemärke på donken, ngt på Tropical??) att pressa sin jävla äppeljuice på RÖDA ÄPPLEN, det ser ut som de skakat om äppelmos och vatten! WTF!!

TROPICAAAANAAA heter märket. Poletten trilla ner. Värdelöst.


Em har ringt också, hon är i hjältan, ska spöa mamma och Bernt på kort. Men lycka till, Em vinner aldrig. Jo, mest hela tiden varenda jävla gång!

Tvätta imorgon också, etta inte ha nå rena strumpor, Marcus har inga kallingar, blir värre för han. MEN VID AKUT NÖDFALL så kan jag faktiskt sträcka mig så långt att jag tar på mig ett par av hans motbjudande intersportstrumpor och han får ha på sig mina trosor. =)

Undra vad som blir värst, att se Marcus i mina lila spetstrosor eller känna kvallan av hans värdelösa strumpor runt mina fötter?? PEST ELLER KOLERA.


Näe, nu ska jag nog dela upp lite smuttstvätt så kan jag gå ner till tvättstugan i sömnen när klockan vill att jag ska sluta andas morningbreath och inhalera lusten och livsglädjen av en helt ny dag.


Hej och Hå, jag ska se till att inte lyfta tungt, vill inte råka ut för någon olycka. Skulle haft hårdbröd, messmör och blåbärssoppa. Stenhårt! I dubbel benämning. haha =D


So long babes and bitches. Och ja, kameran SKA med på angelse.



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards