Alla inlägg den 2 september 2009

Av Elin - 2 september 2009 16:38

Jag har sovit med Rocky en stund, eller ja, han låg med M som var vaken och jag slocknade som ett ljus på den andra soffan. Zzzz.

Antar att det är flytten och allt som har kommit till mig.


Nu sitter jag iaf och ska dricka en kopp kaffe och ta en snus eftersom jag inte har några cigaretter. =S Har haft tillfälle att införskaffa mest hela tiden men gör det helt enkelt inte. Jobbigt som fan och i kombination med kaffe så är cigg oslagbart! Men ja, får väl ta en snus då.




I parken där Rocky utgör de flesta av sina behov finns det lite sand, där brukar Rocky gräva. =) Knäppte en bild på honom imorse, den är inte riktigt rättvis, han ser så fet ut och det är han ju inte!




Vi var in till Lisa idag också, pratade med henne om att vi vill ha ett täcke till skräpet. =) Jag ska komma ihåg pappret på modellen så ska jag kila in imorgon så att det inte blir nå tok av alltihop.

MEN det tar vi imorgon.


Nu ska vi nöta nät innan vi somnar igen..



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards