Alla inlägg den 18 september 2009

Av Elin - 18 september 2009 21:31

Igår somnade jag på soffan, Marcus väckte mig innan vi skulle upp och lägga oss i sängen.


Jag piggnade på mig lite när Rocky landade med sin tunga i mitt ansikte och Marcus slog

på vårt sedvanliga natt-titt-program, då vi inte ser på alias sålklart, Family Guy!

Det är sååå jävla bra och igår då, precis när jag och M började bli tunga över

ögonlocken kommer ett skämt som vi börjar småfnittra till, fnittret övergår i ett övertrött asgarv.


Kort förklaring av händelseförloppet (innan detta skämt)... ;


Peter vill ha en befodran på jobbet och för att han ska kunna få det

så måste han göra klart (3:th Grade) ett år i skolan som han missat.

Väl där har han samma gamla lärare som vill att han ska ställa upp i en stavningstävling

för att få godkänt denna termin. Och han gör det, han klarar det.


Klippet nedan visar när han får gratulationer av sin familj! Det är så så kul! =)


http://www.youtube.com/watch?v=bE1Aq-r96nw

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards