Alla inlägg den 6 september 2009

Av Elin - 6 september 2009 15:11

Idag har vi spenderat tid på soffan och i hamnen tillsammans med Lisa och Måne. Vi lekte pirat och M fick en ny beundrarinna.





Lisa och Simone skulle vidare på bio och lilla miss Måne hade inte införstått sig att vi inte skulle medverka på denna och sa så sött till M att han fick sitta brevid henne på bion, lilla sötmomman! =)










När de begett sig på bion så fick jag ett sms som löd "Simone tycker att Marcus var fin". Gulligt!


Vi hängde kvar i hamnen och Rocky upptäckte rabatten. Sjukt spännande, hans egna lilla (stora) djungel. =)


ÄVEN att det var några parkoure (??Stavning)-kids i hamnen. Precis där vi satt skulle en av dem hoppa upp och ta emot sig med händerna, slå runt och hamna på fötterna. En framåtvolt helt sonika.

Han kom halvvägs, tippade tillbaka, hamnade på arslet på "gångbron" i lekparken och tippade baklänges ner på marken, ett fall på dryga metern. hahahahaa. Vikken idiot!!


Nu ska vi kolla in ALIAS, börjar gilla´re men frånochmed 10 sept så drar ALLA mina bästserier igång igen. =)

LOVE THAT!


Septermer;

10:onde - Supernatural.

14:onde - Gossip Girl & One Tree Hill.

17:onde - Fringe.

21:a - House & Heroes.

23:dje - Criminal Minds.

24:de - Grey´s Anatomi.

27:nde - Desperate Housewives & Dexter.


LOVE IT!


Welcome to the djungel:


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards