Alla inlägg den 16 september 2009

Av Elin - 16 september 2009 09:59

  

Lite av samtalet jag hade med Malin Fröberg i söndags;

Jag: Fatta hur packad jag var, jag kommer fan inte ihåg ett skit.

Malin: Jag vet!

Jag: (Medan jag kollar igenom handväskan) Jag fattar inte varför jag skulle

ha med mig kameran, jag knäppte fan inte en enda bild ju!

Malin: Du knäppte ju fan kort hela tiden!

Jag: Eeeeh, jaha?


Bilden ovan är en av många fina bilder, god kvalite och många olika människor.

Synd bara att jag inte knäppt på folks ansikten! =) På denna bild skymtar (jag har kunnat avgöra vilka de är med hjälp av resterande bilder) Carro, Marcus, Mattis, Katarina och någon okänd.


Men ja, jag gick hem, HALV 2, då hade folket inte ens börjat gå mot krogen och la mig i sängen. Märkte inte ens när M kom hem. När jag vaknade på golvet (har sovit där med Rocky under han sjukperiod) så låg det en bränd rostad macka på bordet.

Snällt av Marcus att ge mig en bränd macka när jag var så gott som medvetslös.




I måndags hade Marcus (och Mattias) sin sista fotbollsmatch för säsongen, jag och Empa tog med oss the dogs och åkte och tittade på matchen i kvällssolen, som senare försvann och lämnade oss i kylans hårda käftar!

Rocky (som tidigare samma dag varit på återbesök på Djurkliniken, röntgas och blivit förklarad;

Mycket, mycket bättre!) och Apollo lekte som besatta, visade sina skills och fick lite köttbullar

i belöning. Rocky var inte lika pigg på att leka 70 sekunder i minuten som Apollo och tog taktikvila lite då och då.

Vi hade med oss filtar till "kvällen" då kylan slog till och dessutom så har ju jag världens varmaste, skönaste nya fleece att krypa in under. Tack Mamma!


Lite bilder på lekandet i solen och ett på "Rocky goes Gremlin". =)


        

Gremlin.                 E, A, R, o Jag.        Vi vill ha köttbulle!          Fin bild på Apollo.


Såååå....

Whats new?


  • Jag har varit på arbetsintervju, hur det gick får vi veta nästa vecka.
  • Rocky har fått sluta med bricanyl, furix och kortison men inte antibiotika.
  • Marcus pluggar på som tusan och är så duktig.
  • Det blir inget Ladie´s Night med svär/svåg-damerna, det blir biosupé o Flickan Som Lekte Med Elden.
  • Lisa Pähn ska sy en tjock fleecetröja till Rocky, mönster är beställt.
  • Vi (3) har lånat pengar av Mamma till självrisken och detta var guld värt! Nu vet alla att vi är skyldiga mamma pengar så nu kommer vi inte undan. Its Official!
  • Gossip Girl, Supernatural och One Tree Hill har börjat sändas igen, självklart har jag sett de nya avsnitten! True Blood (säs 2) är över nu, tur att det är så sjukt mycket som kommer igång igen, annars skulle man ju kolat!

Nej, fylla på kaffekoppen och kura upp sig i soffan framför något bra tvprogram kanske vore nått?

Aaaah, just ja, det går bara skit på tv:n på dagarna! Tacka vet jag SvtPlay - Uppdrag-Granskning!


Just ja, glömde säga att jag ska på en gruppintervju ikväll också, mer om denna senare. Nu ska jag tagga!

Hej så länge!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards