Direktlänk till inlägg 14 september 2007

Jag saknar mycket i mitt liv men...

Av Elin - 14 september 2007 14:46

... glädjs ändå åt det jag har. Its good to be me.

Jag befinner mig on the top of the line. Har aldrig kännt mig så ego som jag gör idag. Jag kan tänka på mig själv och endast mig själv. Jag behöver inte ta hänsyn till någon annan, inga pojkvänner eller sånt tjaffs.

Jag kan göra vafan jag vill, vara vaken länge, köpa cigg, gå på bolaget, sköta mig eller inte sköta mig. Jag klarar mig utmärkt helt sonika.


Det enda som känns lite pissigt är väl att man inte kan jobba och plugga samtidigt, det blir som jobbigt att vara på två ställen samtidigt och prestera dubbelt. Nog för att jag är en jävel på att prestera men ändå.


Helgen då?

Det är ju faktiskt Fredag.. Ikväll ser det ut som jag får vara med mig själv, vilket kan vara helt jävla fantastiskt.


Imorgon ska jag på Bjudning som det så fint heter.

SvettOllan har fyllt år så hon ska ha bjudning och fest på samma gång.

Först ska vi ladda med smörgåstårta, sen ska vi fylla oss själva med sprit för att senare på kvällen rulla i uppförsbackarna till bykrogen och väl där ska vi slynor hångla med små grabbarna som just börjat på Ålsta.


Jag hoppas att det där finnes någon kille med långt rött hår och fräknar.

Om det gör det så paxar jag honom redan nu.




Nej nu ska jag sätta mig och lyssna på lite Jason Mraz och tänka tillbaka på mina glans dagar. Jag ska tänka på den tiden då jag var så smal att jag kunde gå förbi en spegel på tvären utan att synas.



 Här är hon, tjejen ni alla vill vara som.


 
 
AGentz

AGentz

14 september 2007 19:49

Jag litar på dig, det är Börje jag vill ha! Jag har äntligen insett fakta, mitt framför mig i flera veckor utan att jag fattar nått. Men vilket groupieligg det kommer bli, det måste ju vara lagom för honom att komma fram ur sitt ide då så det blir ditt jobb att plocka fram honom :)Vad tror du då, ska vi satsa på landet runt turné eller kör vi bara exklusiv show på källrå? Jag tänkte att vi kunde ju stå på liften i garaget, den lär ju hålla för båda två i alla fall om vi har så tunna kläder på oss... Eller så kanske du får skaffa en cab, eller om vi helt enkelt står på flaket på gmc´n om inte Kjell Mikael har totalkvaddat den tills dess... Då kan vi ju ha turné genom hela Ljunga, det blir toppen det!
Poss haaaj!

http://gentz.bloggagratis.se

 
AGentz

AGentz

14 september 2007 20:11

Det var väl det jag visste! Dig kan man alltid lita på! Den stora finalen blir på Källrå, det blir extra spektakulärt det. Visning genom byarna låter toppen det, det kommer bli mycket för polisen att göra när de ska hålla koll på allt folk som kommer. Men vi kan ju inte hjälpa att vi är så sexiga och oemotståndliga... Laddar med med Bacardi och red bull på dagen så vi är riktigt på g på kvällarna. Och klart att Börje ska med, vi stannar ju till i Västerås så att han inte missar det, de kan ju boka oss som the sensation of the week! Och tänk att få ligga med honom genom hela Sverige, det är nästan så jag tycker synd om dig... Vi får fixa någon likvärdig till dig, kanske du är lite sugen på lunken, min kille, ändå? I så fall skulle jag kunna tänka mig att låna ut honom bara över turnén, jag vet att Börje är the one and only men det är ju ändå min välkommen hem fest det handlar om så du får nog stand aside litegrann och unna mig det :D

http://gentz.bloggagratis.se

 
AGentz

AGentz

14 september 2007 20:46

Thank you, thank you! Då sitter jag alltså och ruvar på två riktiga KAP nu då? Det är fan FÖR BRA det! :) Men du ska se, vi kommer nog inte ha några problem att fixa en saftig bit till dig, det är bara att vi tar med Maggan så kan hon svänga lite på sitt Afrikanfjäderarsle med SWING så ska du se att alla härliga karlar flockas kring oss, dvs de som inte redan gjorde det från början vilket lär vara de flesta :)Givetvis ska jag spela skiten av alla på min pimpade ukulele, det är det minsta du behöver oroa dig över! Jag ska träna hela långa dagarna i Auswitch! We don't sleep 'cause our beds are burning. And we're singing "ritch ratch fillibombombom, ritch ratch fillibombombom"! Love it!

http://gentz.bloggagratis.se

 
AGentz

AGentz

15 september 2007 11:40

Men du, du lär hålla fingrarna i styr, Börje Falk är min groupie... Det är på egen risk du fingrar på honom, jag kommer inte kunna stå för mina handlingar om du rör min älskling vet du... Du kanske du måste dödas, eller ännu värre, du måste skjutas! Så jag rekommenderar dig, tassarna väck från min älskling! =) poss haaj darling!

http://gentz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards