Alla inlägg den 7 november 2007

Av Elin - 7 november 2007 14:27

Jamen hör här då, tjejen som man sett på mtv, låten man inte vet om man ogillar eller gillar.

Så här är det, jag gillar henne, big time!

Hon är söt och har en jävla pipa! Sjunger sjukt bra live och texten till denna låten är fantastisk. ;)


Lyssna och NJUT!

Av Elin - 7 november 2007 13:50


Fenomenet är väl inte Facebook i sig mer hur man fastnar för det.

Det ska fixas och trixas, jag har inte ens fattat hälften av hur man ska föra sig som en prima donna. Nu kalvar jag mig mer fram som ja, jag vet inte vad. Men det är kul med nya tidsfördriv. Tummen upp för facebook!

Det förvånar mig ytterst lite om jag skulle ha ett blogginlägg de närmsta dagarna med rubriken "Fuckface-Book" eftersom det inte flyter på som det ska.


OBS! Nedan skrivna text innehåller ett uns IRONI.



Å, jag är ju lite förtjust i Idol-Christoffer. Lite och lite, ganska mycket faktiskt. Jag vet att man inte ska skylta med sånt när man är tagen men ändå. Jag skulle döda för att få höra honom med en gitarr, sjungandes på någon av Lifehouses akustiska låtar. Observera DÖDA.

Men då skulle väl pumabiten inte göra det för att han inte gillar mördare på grund av sin tro! Men vet ni? Då kontrar jag bara med ÄLSKA DIN NÄSTA. För då har han inget val eftersom han håller så hårt i sin tro.

Jag måste vara den nästa för han lär väl ha någon liten smygflickvän som han egentligen inte får ha. Som han får ont i hjärtat av att tänka på för att han inte kan få henne förrns hon fyller 18 och de kan gifta sig.

 Antagligen är hon någon söt liten 15åring med snygga fasta bröst och platt mage, en tjej med världens alla möjligheter.

Nej nu ger jag mig, tankarna skenade iväg en aning. Vart fan förbannad när jag tänkte på fasta bröst och platta magar!

haha.


Christoffer Hiding aka Vacker.

Av Elin - 7 november 2007 09:35

Hahahaha, ja vad säger man.

jag kollade mina referenser på bloggen nyss.

Igår var den någon gullig prick som googlade "Elin Nordlander Äcklig Hora".

Hahaha, det är BARA roligt.


AnKå, det är bra med mig. KUL att du har det bra och så.. :)

Weight aint nothing but a number! Puss gull.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards