Alla inlägg den 14 november 2007

Av Elin - 14 november 2007 20:55

Idag är det onsdag, jag befinner mig i lilla polen.

Jag har övergett Sundsvall och Daniels lägenhet efter att själv blivit övergiven imorse. Känns skapligt kul. En säng som helt plötsligt vart oändligt stor, mystiskt.  Kanske känns det så för att jag sovit med en tjockis?


Dagen och kvällen stakar sig mot natt och den ser inte så jävla ljus ut.

För att inte avlida så har jag blandat lite av det bästa tillsammans med något av det sämsta.

Sour Cream & Onion chips tillsammans med Teoriboken till körkortet.

Nu får ni själva gissa vad som är dåligt och vad som är bra..........

Konstigt att det jag menade var bra (chipsen) är dåliga för hälsan. Haha.

Inget gott som inte har död med sig, eller vad är det man säger?


Jag tänkte jag skulle skriva ned dagens kost, allt för att motbevisa att jag är smal och bryr mig.

Frukost: Glasstårta som smakade gammalt. Och Cigg.

Mellanmål: Cigg.

Lunch: Två fullkorns mackor med ost och gurka, svartvinbärs te till det.

Och självklart Cigg!

Mellanmål: Kaffe och Morotskaka på Coffee House. Och Cigg.

Middag: 4 koppar Kaffe och Cigg med moster.

Kvällsfika (som alltid äts efter 20,00): Chips. Och Cigg.



Nu har jag inte tid med det här nå mer, jag måste sluta nynna på SÅJA SÅDEL och börja facebooka lite. :)


1a hugga in på dig!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards