Alla inlägg den 30 november 2007

Av Elin - 30 november 2007 17:24

Apor och hundar!? Ska de verkligen komma såhär bra överens? Eller är det bara jag och Oliver som gör det!?

Jag lägger upp bilden igen här nere i sitt rätta jag, det bevisar åter att jag liknar en apa i profil. Framifrån ser jag ut som en polack. Men vafan gör det liksom? Ikväll ska jag och Jennifer vara jätte fulla, hon kom nyss med en laddning från systemet, jag ska lägga hennes dryck på kylning sen ska jag slänga mig rakt i kaklet i duschen. Om exakt 4,5 timme så ska vi vara packade nere hos Cilla. Vi ska bowla och bli ännu fullare.. King de ju! :D haha.


Jag ska dokumetera hela kvällen, men det lär väl bli några förfest bilder, sen glömmer man bort att man faktiskt kan knäppa kort. Spännande.


Hörs snart! :) Ciao Bellas.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards