Alla inlägg den 19 november 2007

Av Elin - 19 november 2007 18:14

Här är vi, bunda av evig kärlek till varandra. Vi har vuxit upp tillsammans, skrattat tillsammans, lekt tillsammans och givetvis bråkat tillsammans.


Joakim är min Lille man. Min älsta lillebror och mitt första syskon. Jag älskar honom mest av alla i hela världen och jag skulle ge mitt liv för honom när helst jag vart  tvungen.


När jag var 4år och Broschen just kommit till världen så fick jag frågan vad han skulle heta för något "det där lillesyskonet". "Jo", sa jag.

"Han ska heta Kalle Anka eller nått". Helt klart så visste jag att han skulle få namnet Joakim men eftersom jag och farsan alltid läste Kalle Anka & Co så var Joakim bara en sidekick i den tidningen och jag lade all kraft på Kalle.


Det finns tusen saker att berätta om Jocke, han är livrädd för att bli lämnad ensam men känner ändå ingen smärta. Han har slagit sig halvt ihjäl ett flertal tillfällen utan att ens säga Aj. Han kan äta 3 hästar utan att bli mätt och han memorerar de märkligaste sakerna.


Han är underbar min Bror. Den vackraste av alla individer och Jag Älskar Honom.






Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards