Alla inlägg den 21 november 2007

Av Elin - 21 november 2007 17:26

.. är fortsättningen på er väg mot att acceptera mig och mina jag.


Under mina äldre dagar så har jag utvecklat ett intresse för smink och att försöka se någorlunda snäll ut. De nyheter jag nu kan redovisa för er är att jag faktiskt, redan i låg ålder, utvecklade detta intresse som måste följt mig i mitt undermedvetna.

Egentligen så har jag alltid varit jävligt medveten men det känns så fåfängt att säga det så vi låtsas att jag alltid sett ut som den hill-billy jag är.


På bilden som följer ser ni mig med redan då markerade kindben, allt för att framhäva mitt vackra ansiktes form.


Röda läppar attraherar män, enligt biologiska forskare så liknas de med blygdläpparna. Och eftersom människan är konstruerande för att föröka sig så blir boysen sugna fast de kanske inte tycker att det är snyggt. Detta hade jag redan då i åtanke, allt för att få ligga senare i livet och bejaka min sexuella feminina sida.


Mina kristallblå ögon är välstrukna med kajal för att få den där intensiva blicken, den som nästan talar för sig själv. På den tiden så var blå mascara en dunderhit men jag visste att det bara skulle se tacky ut, eller ja, kanske mer kaka på kaka eftersom mina ögon redan var blå, så därför valde jag en svart mascara.


Håraccessoarer var överflödigt för mig eftersom mitt öra fungerade som diadem på den tiden, jag körde med det istället.


Givetvis har jag en äkta Disneytröja på mig och min moster sitter nöjd brevid mig, glad över att hon fick vara med på kortet.

Annars är jag så fotogenique att andra inte brukar synas på bilderna vi delar.


Förhoppningsvis kommer det mer gobitar, en annan dag.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards