Alla inlägg den 3 november 2007

Av Elin - 3 november 2007 14:31

Här är man, det har hänt mycket sedan dess.

Inatt drömde jag en sjuk dröm, jag spöade upp en liten snorunge och hade inte ens dåligt samvete.


Jag har inte så mycket att säga, mest att jag tappat mycket av mitt tidigare bloggande. känns lite trist men så är det.

Jag ska göra revolt "Elin´s back bitch". Lite fräschare och lite lönnigare, dock mer påklädd än Britney.

CENTER OF ATTENTION, det är mitt motto. På gott och ont.


Jag har förlorat mycket känner jag, men inget av det som jag släppt efter vägen har gått förlorat, det finns fortfarande att tillgå. Bara jag törs och vågar. Jag saknar det jag en gång haft, det jag inte vetat att jag kunnat få saknar jag mesr av allt.


Ikväll ska jag på Bio med Bella eftersom systemet var stängt. Kan ju bli spännande! Nykterhet trots inplanerad fylla, som igår fast tvärt om.

En fylla fast det var planerad nykterhet. Kul med impulsgrejer.


HEY YOU, kolla Olivers blogg, jag hänger med honom ganska ofta så jag är med på några kort. Också kan ni ju givetvis läsa om hans händelserika dagar.

Länken hittar ni här till höger.




Kärlek och Frid.



"Du är vacker som en liten ängel".

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards