Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Elin - 3 juli 2007 15:02


En bild säger mer än tusen ord, här är Jag, Olle och BLEK Bengt.

Vad berättar den för er som inte jag säger i ord?



Inne och utelistan idag får innehålla endast TRE EXKLUSIVA punkter.
Det kan vara så att jag inte kommer på fler? Kanske för att jag
inte har så mycket att glädjas över eller så är det bara så
att jag inte vill förstora saker som egentligen inte är så
mycket att hurra för. Här kommer det!


LACKA PÅ

+ Att det är prima SOL och att det förhoppningsvis är det imorgonkväll också
  eftersom jag ska fika med mina Prima Donnor imorgon kväll!


+ Mammas Nya Kille hänger kvar på Listan, Idag har Job Andersson förgyllt
  min förmiddag och min Lunch och ännu är inte dagen över.


+ Jag fick en "Sex and the City-vink" idag. Fyra byggarbetare (av det yngre
  slaget, de med vältränade kroppar och barövers) vinkade till mig från
  nya Gallerian i Piteå när jag satt i byggnaden brevid och åt Lunch.
  Det KAN ha vart någon annan de vinkade åt men jag tog åt mig! :)


KACKA PÅ

- Att jag klev upp SJU imorse, jag hatar tidiga mornar egentligen!


- Ännu ett Minus kan vi slänga till ångesten och deppet som hänger som
  ett äckligt tungt moln över de jag älskar mest. BLÄ!


- Tisdag, denna jävla veckodag, dagen som inte borde få finnas! Inte
  i mitten, Inte nära slutet, INTE BRA.


Innan jag avrundar så måste jag fråga alla som läser det här om ni vet vad
JAPPA är?


Japphål och Daimkryss och annat bajsrelaterat som man gärna tror att det
är hör inte till sammanhanget! Så kom igen, det är skitgulligt!


Jag, Issan och Challan jappade som fan från Challan till mig.


Haha, man tror inte att det är sant att något så fult kan kallas något
så ännu fulare. Det gör hela grjejen så ful att den är skitrolig.
Jag ska börja Jappa vareviga dag.


Men säg mig nu, vad är JAPPA?




End of Story, Lady of Glory.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards