Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Elin - 19 juli 2007 15:36

Jag har en hel del läsare varje dag och nu när jag

får chansen så vill jag uppmärksamma sånt som jag

tänker på då och då. Hemska saker jag minns.

Hur jag har sett hans föräldrar gråta i min skola, som de var starka! Berättade innerligt och berörande.

Det mina kära läsare är styrka.




Tänd ett ljus,
http://www.nizkor.org/hweb/people/h/hron-john/light-a-candle-sw.html


Mordet på John;

http://www.nizkor.org/hweb/people/h/hron-john/murder-of-john-hron-sw.html


Bilder på John;

Överkropp.
http://www.nizkor.org/ftp.cgi/people/h/hron.john/images/hron-upper-torso.jpg


Ansikte från sidan.
http://www.nizkor.org/ftp.cgi/people/h/hron.john/images/hron-right-facial.jpg

Ansikte uppifrån.
http://www.nizkor.org/ftp.cgi/people/h/hron.john/images/hron-front-facial.jpg


Minns ni honom?

Av Elin - 19 juli 2007 14:47


Det vankas kultursupning.
I den mest värdelösa lokaltidningen skriver de om att
alla campingplatser är fulla.
Det kan mycketväl stämma, jag skulle hitta ett jävla
hotellrum till mamma, det gick ju som det gick.
Det finns en "jehovas-camping" i norrfjärden men dit ska de
fan inte. Då sa jag att de fick kolla i Luleå.

Luleå är nog bättre, det kommer bli prima, sen så sover
de med mig sista natten. Linus 24/7 gud vad jag saknar honom.
Snart kommer de!

O snart ska jag ändra mitt utseende drastiskt.
Sjukt mycket dessutom. Oj oj oj.
Det ska bli såå roligt.
Lite nervös är jag,jag tänker inte droppa bomben förrns det är
gjort..  Spännande va?

Jag är på sjukt jävla humör idag, det kanske märks?
Jag tänkte på föregående inlägg.. :)


Nu blir det paus i mitt bloggande för en stund, det kanske kommer
ännu ett inlägg om jag håller humöret uppe.

Av Elin - 19 juli 2007 13:44

Filosofi;
Vissa människor mår bättre om de får prata om sina avböjelser.
Låta någon anna finna eventuella lösningar.
Ni vet, "Forgive me father for I have sinded" och så vidare.
Vi går till psykologer för att "prata av oss", nu kommer min
ANONYME väns erkännande. Jag känner att bördan blir för tung för
mig att bära ensam.
Sug i er och kommentera MER ÄN GÄRNA detta inlägg så jag får lite
feedback, kanske vill ni ge honom lite också?


"Alltså Elin, jag måste berätta en sak, det kan verka lite stötande
men jag vet seriöst inte vem jag ska tala med om det här!"


Jag svarar låt höra, vilket jag kanske känner att jag inte skulle
gjort, egentligen skulle jag baxat en bil och skjutsat honom raka
vägen till Öjebyns psykavdelning, men jag lät bli, oventande om
vad som skulle komma som ett svart moln och förpesta mitt sinne.


"Det hela började med att jag som barn brukade stoppa min lilla
pojksnopp i mormors katt och det gav mig en lugnande känsla. Sedan
fortsätter det med att jag antastar djur. Jag fick en hund när jag
fyllde åtta, en labrador, den fick avlivas för skador i rektum.
Jag förstod varför men ingen annan anade något alls.


Ungefär samtidigt som min tonårstid inföll så hade jag kommit in i
puberteten, jag kände mig utanför och ensam och började umgås med de
yngre barnen på min gata. När jag och en tjej som heter Nathalie hoppade
studdsmatta och hennes lilla kjol upp och ner så kände jag ett pirr i
kroppen som senare övergick till en errektion. Jag lurade den då 10åriga
Nathalie att ha sex med mig några gånger, jag minns det så väl, jag har
till och med bilder kvar av henne utan kläder. Det är lite synd att
hon gråter på bilderna, hon var inte så fin då..

Efter ett halvår så flyttade Nathalie och hennes familj från vår gata
och jag började högstadiet den hösten.


När jag gick i högstadiet så utvecklade jag ett
behov att alltid bajsa i duschen efter gympan, innan alla andra kom in
dit förståts! De anande ingenting, tur var väl det för då hade de nog
mobbat mig ännu mer. Det var nog det enda jag hade för mig i högstadiet
som var riktigt sjukt, jag var ju till kuratorn 1 gång i veckan och
bad om att hon skulle suga av mig också men det var inte så konstigt.
Jag var ju attraherad av hennes gråa hår och skynkliga urringning.
Hon var väl kanske 55år och vägde runt 90 kilo men jag såg hennes
innre.


Väl i gymnasiet som förövrigt nyss slutat så hittade jag en flickvän,
hon hette Svettlana, hon var utbytesstudent från Lettland.
Jag fick göra vad jag ville med henne, jag band henne, slog henne och
petade på henne med en pinne. Det konstiga var att hon krävde pengar för det jag gjorde och hon åt konstant någon sorts piller som gjorde hennes ögon jätte konstiga. Jag täckte över hennes ansikte med en kudde och spydde ner henne innan jag trängde in i henne. Hon verkade äcklad men sa inget och bad om en tjuga. Jag la en loska i pannan på henne och
tryckte dit tjugan. Så höll vi på ett tag men sedan lessnade jag på henne
och gjorde slut.


Just nu så sitter vi här tillsammans Elin och jag känner mig som en helt
ny människa, jag sköter mig själv. Jag har massor av djursex och avförings-
samlags-klipp på datorn så jag inte behöver antasta andra.
Det är en sak bara, det är jag som aldrig spolar eller gör ren toaletten
efter mig på jobbet.

Det var egentligen bara det jag skulle berätta men allt bara kom, hoppas du kan hålla detta för dig själv."


Nu är det såhär! Vilken bild lägger man till på ett inlägg som detta?
Det finns inget men jag har en, man kan omöjligt se vem denna person
är så jag tror att det ska gå bra.


OBS! Lämna gärna kommentarer, JAG BEHÖVER STÖD, kanske inte i samma
utsräckning som min vän men ändå...

Av Elin - 19 juli 2007 11:03

Dennis goes Lajv.


Link.

Haha.


Ni vet tv-spelet Zelda.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards