Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Elin - 13 juli 2007 15:22





Ladys lunch.

Det här var min lunch och det här är min inne och ute lista.


  • Grett:
  • * Solen är tillbaka i P-town.
  • * Det är HELG!
  • * Mamma kke kommer o       hälsar på i sommar!

Drit:

 * Ett kanske är ett kanske.

 * Min plånbok mår illa.

 * Att det har vart mycket 

   på jobbet idag. 




Nu är det över.


Trevlig helg, sug och svälj!

Av Elin - 13 juli 2007 15:14

Det här är Dennis.


T-shirt: Jack and Jones.

Huvtröja: Består av 65%polyerster och resten bomull. Från Kappahl.

Byxor: Jack and Jones.

Underwear: Front

Accessoarer: Ett upp och nedvänt skärp från Levis.


Fotnot;

Hans mamma har köpt bägge tröjorna och byxorna har han fått av en kompis, de hade en deal, den som hade 200kr kvar i slutet på månaden skulle köpa en t-shirt till den andra, ingen av dem hade pengar kvar.

Men turen hjälpte Dennis.

Hans kompis fick ett jobb och vips så var Dennis

ett par byxor rikare!

Av Elin - 13 juli 2007 14:43

Det här är min lillebror Linus, han har tagit min telefon och ska knäppa kort, jag tror inte att han förstod att han knäppte på sig själv, trots att jag vred skärmen på min N90 och visade honom. Han är världens sötaste.

Han kommer bli estet, eller jag HOPPAS att han kommer bli estet.. Då kan han leva drömmen som jag förnekade. Dumma Stora Syrran, vet inte vad som är bra för henne.

MEN han kanske inte vill bli estet, då får han bli något annat. Sötheten går inte att ta miste på iallafall!

Av Elin - 13 juli 2007 13:15

Detta är Johan Hallmin.


Vi var ett par när vi gick i 3:an och en liten bit av 4:an
tills min då bästa kompis Emma snodde honom av mig.
Jag vart inte så ledsen, men saken är denna;
Han och Emma gjorde också slut så nu har han ingen tjej.

Han behöver en!


Han har bejakat min fråga om hans snopp växte inåt så
detta måste åtgärdas!!


Han är 21 långa år, jobbar i Norge och tjänar the BIG BUCKS.
Inte så  jävla illa pinkat va?


Skägget går att diskutera säger han.


Svin söt och snäll kille kort och gott.


Ring honom eller tryck iväg ett sms!


Hans telefonnummer är; 0706069488.


Av Elin - 13 juli 2007 12:59

Med en kopp kaffe kommer man inte långt!
Känner mig lite väl trött idag faktiskt.

Höll på att försova mig, fredag den 13 syndrom 1.
Ipoden fungerar inte, fredag den 13 syndrom 2.
Jag hade inte fått mail av telia, fredag den 13 syndrom 3.

Innan dagen är färdig så kommer säkert fler bevis på denna
otursdag visa sig. Vi kan ju börja med att Natasha Peyre är i stan.
Men det rör mig inte i ryggen, jag skiter väl hyffsat i henne.
Hennes tuttar skiter jag inte i, de är grymt snygga.
Jag skulle vilja ha dem, eller kanske inte just dem men liknande.
Frågan är bara o jag ens skulle FÖRSÖKA göra en karriär på mitt
utseende, svaret är enkelt; Nej.


Det börjar närma sig dagens ANTI-Outfit.
Min Danska kollega Jens Burmeister är ansvarig för våra
telefoner från jobbet han hade en usb kabel så nu ska
jag ta min N80 och kirra bilder som jag ska försöka plita ut på
bloggen.
Jag tror mitt första offer ska bli Dennis.
Han jobbar här och han brukar ALDRIG, fixa håret.
Han är snäll och ska på klassträff idag, i Arvidsjaur.
10 år sedan han gick ut 9:an.


Tänk när vi ska ha det! :) Va kul.
Jag kommer ihåg när vi satt och skrev ner allt vad vi trodde att
vi skulle göra om 10 år. Undra hur många som faktiskt stämmer..
Undra hur många som håller kontakt med någon..
Jag pratar stundtals med Lisa och Emma Lindberg när jag träffar henne.
Anna-Maria är en nära vän som jag umgås med när vi båda kan, pratar i
telefon och så vidare.
Chris föraktar jag lika mycket som när vi lämnade högstadiet.
Hon har inte förändrats ett dugg, hon ljuger och baktalar precis som
på den gamla tiden.
Eva-Lena har jag sett då och då på någon tåg-färd och Lina Bergström
vet jag jobbar i min gamla branch, comhems-kundtjänst.
Erika har jag nog inte sett sedan Johans begravning och Magnus Jonsson
är lika bortblåst han.
Erik Andersson har jag sett någongång i trapphuset i min gamla lägenhet
när han lämnat posten i min låda och Robin Nilsson har jag sett tillsammans
med sin tjej i Sundsvall.
Beatrice hänger med min gamla 14-års flirt, Cliff Nordin
och dem morsar man på när man ser dem på byn och
Flygarn ser man emellan åt i min mammas hemby.
Fisken loggar in på msn ibland och det är ju trevligt att få växla ett
ord eller två.
Conny vet jag inte riktigt vad han gör men han är alive and kicki´n,
även sockerconny loggar in på msn då och då.
Per Andersson vet jag inte riktigt vart han tog vägen, jag såg honom
på gymnasiet då och då. Men efter studenten så var han puts väck.
Cissi har jag inte heller sett sedan gymnasiet men jag har hört att
hon läser på högskola, vad vet jag inte.
Marie har jag dessvärre inte sett sedan högstadiet, om jag inte minns fel
så tog hon sitt pick och pack för att läsa något inom djur/natur vård?
Jag kan vara ute och cykla också men jag vet inte.
Dennis, dimman Jonsson, han hänger kvar i Fränsta, han är same old same old. Jag träffar honom from time to time.
Jonas Nilsson är kvar, han jobbar och står i, har skaffat sig en lägenhet
och ett jobb. Inget inom brandbekämpning men han klarar sig nog mer än bra.
Sist men inte minst så hade vi turen att få dela 3 härliga högstadie-år med
Johan Harrysson aka "Harry", eller ja 3år o 3år, då han inte skolkade så fick
vi umgås med honom i klassrummen. Summa sumarum så kanske det var 1½ år.

Jag hade dock den turen att min ickebiologiska pappa känner hans pappa mycket väl så vi umgicks långt innan vi började första klass.
På den tiden så retade han mig när jag precis hade haft vattkoppor.
Vi pallade äpplen och levde rövare. Kollade på turtles och lekte med
kom-radion. Johan kommer alltid ha en speciell plats i mitt och alla andras
hjärtan.


**

Tillbaka efter luchen.


Fredag den 13 syndrom 4, Polisen tar 2 familjer med Jugoslaver som försöker sälja gold for petrol. De råkade okså ha skuffarna fulla med LCD skärmar.
Allt detta hände utanför mitt jobb under min rökpaus.
GRATIS UNDERHÅLLNING.


Jag fick en biobijett av chiifen idag bara för att jag är så duktig.
Det verkar vara fler som är duktiga, jag såg min AIG kollega med en
biobiljett i bakfickan också..
Men men, alla kan inte ha fått en, vi är ju fan över 300 stycken.


Anyways, jag måste fixa en sak.

Inne och ute listan och dagens anti outfit kommer snart!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards