Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Elin - 12 juli 2007 16:24


Jag har kommit fram till att jag tycker det är oerhört rogivande
att sitta på jobbet idag.
Jag hoppas att känslar sitter kvar en bra tag, gärna någon
vecka.
Detta kan bero på att jag dricker cappuccino på cappuccino och
lyssnar på ipoden. Och varje gång jag blir röksugen så lägger jag
in en så kallad prilla.


Nog har jag rökt idag, men det är bara två cigg som fattas i paketet
som förövrigt är ett paket Marlboro Lights 100´s!
Vad hände när man ber någon köpa cigg också kommer de hem med ett
pkt 100´s! Herrejesus, folk som inte röker själv uppfattar inte skillnaden
på korta och långa cigg.

I de korta cigaretterna så är orenheten hårt packat och om man jämför så
märker man skillnad, det smakar fan inte ett jota av de där långa
rackarna!
Hur som haver så ska jag sluta proppsa om cigg. Men gött äre!!


Jaha, annars då? Har jag hunnit berätta för er som inte vet, vad jappa är!?
Det tror jag fan att jag glömt, så dåligt av mig att ställa en fråga och
sedan inte lämna något svar! !  Jag får fan skämmes!

JAPPA är när man cyklar på sin PSykel och rycker i styret så man lämnar
marken (ca 1 - 1½ dm) med framhjulet. Då jappar man.

Detta visste inte jag. Så när mina vänninor sa att vi skulle Jappa
så trodde jag att de menade att vi skulle Bajsa.
Vem fan säger "Nu bajsar vi" när man cyklar från en förfest till en annan?
Jag vart lite brydd men sedan fick jag förklarat för mig att Jappa hade inte med avföring att göra utan det var något man gjorde för att öka sin status när man använder sig av detta fenomenala färdmedel.


Så nu vet ni det! Jappa vidare gott folk.
Själv ska jag börja Jappa till Jobbet varje morgon för nu har vi flyttat.
Haha, vilken syn för trötta ögon, någon som Jappar genom stan
för att ta sig till Jobbet.
Fan va sakta det ska att jappa hela vägen, och för att inte tala om
hur snyggt framdäcket skulle vara! Haha.


Nej nu ni, ska jag börja avrunda.
Jag slutar om en halvtimme och det känns bra att jag har 20 min övertid också. :)
Kingen i djingeln.


Imorgon återkommer jag med min ANTI-OUTFIT-BLOG-SPECIAL,
Inne och Ute lista OCH för att inte glömma;
Jag ska säljas imorgon, troligen. Om någon bjuder på mig!
Bjud för mitt självförtroendes skull, jag kan vara söt om jag försöker!

Kolla försäljningen på Charlie&Alex blogg! Där kan du även budge på hittills 2 andra pumabitar!

mrbayron.blogg.se


Tack och tjena, svälj inte fisk bena!

Av Elin - 12 juli 2007 09:58

Ser ni det som får mig att titta?


Jag och psykotiska killar! Vad är det med mig liksom?
Jag har aldrig tidigare sett Marilyn Manson som attraktiv men
nu i den nya videon till Heart Shaped Glasses så är han ju
tok-jävla-vrål snygg! Dock hånglar han med sin tjej i blod men
vafan, skit i det!
Han är ju snygg ändå!

 Även att hon är 2 år yngre än mig så jag kanske kan se mig själv som en laxmackai jämnförelse med henne.. Men men, ungt och fräscht ska det väl vara nu för tiden. Själv är man ju gammal och g.

Iallafall så vill jag att ni ska begrunda Marilyn och hans
säregna drag, han är en skapelse att vila ögonen på, varesig man
gör det av förakt, dyrkan eller avgudning.
För min del är det sistnämda aktuellt.


Se blodhånglet här; http://www.marilynmanson.com/media/v1.html


Det blir många inlägg nu, kanske är det kaffe jag vanligtvis inte dricker
som gör att jag är på trycket?
Förra inlägget tänkte jag inte ens på men jag ville uttrycka min uppskattning.


Well, well. Bli nu inte förvånade om jag skapar ett till inlägg innan lunch
kvart över elva.


"Sluta le´, cho BRE".

Av Elin - 12 juli 2007 08:36

Be som i Be.


Outbytbar, det finns ingen ont mellan oss.
Någon som alltid lyssnar när tårarna faller.
Säg vad du vill om du känner för det men en vän som
dig är inte lätt att hitta.

Hur är det möjligt? Du är så full av styrka.
Jag behöver dig i mitt liv.


När du inte är mitt framför mig, finns du då
i himmlen?

Vem längtar inte efter någon som du?
Finns det någon som kan älska dig utan att
känna sig otillräcklig?
Kan någon berätta för mig varför vi är så
långt ifrån varandra om det bara finns en
soulmate för alla.


Här står vi nu igen, som en väg i form av en 8a så tar
vänskapen aldrig slut.
Hur kunde jag någonsin hitta en vän som du?

Alla andra försvinner vid sidan av dig, vacker som en dag.
Det finns många bra vänner men ingen så permanent
som du.


Jag vill lägga lite ljus på dig för att du är Underbar!


Jag saknar dig och tänker på dig Mycket.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards