Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Elin - 17 juli 2007 20:13

LÄS MER om denna killen på denna sidan, jag har själv komponerat ett inlägg i hans blogg! Dagen till ära!













http//:mrbayron.blogg.se

Av Elin - 17 juli 2007 16:59

Detta är Alex, jag har fått en uppgift av honom. Jag ska få äran att skriva ett inlägg till hans blogg! Det kan blir hur kul som helst! Jag fick inte skriva något elakt om honom, vilket jag inte kunnat heller men jag är ju en mästare på ironi och spydigheter. (Fråga de som känner mig, "vassaste tungan i stan" svarar de.) Kanske inte ska säga för mycket, men jag ska överträffa migsjälv i bokstävernas vilda djugel, det är ett löfte.


Kolla in vad som händer i natt på Alex blogg!

http://mrbayron.blogg.se/

Av Elin - 17 juli 2007 16:19

Helt plötsligt så gillar jag Sofia igen.
Vi hade en liten diskussion och hon gav mig motvilligt ledigt iallafall.
Hon tyckte att det var dåligt att jag sa att jag inte tänkte komma vilket fall som helst men att hon ändå förstod mitt fall.



Hon sa även att om de ska vidareanställa mig vid ett senare tillfälle
så var detta inte så bra för min framtid men vad de inte vet är att jag
sitter på en liten hemlighet...


Jag kände ett stort behov av att försvara mig när hon sa "att en sånhär
incident inte ser bra ut för min framtid inom företaget" att jag nästan
avslöjade mig! Nästan!


Jag ska säga upp mig! Hehe, de tror de har mig där de vill, men nej!

Moahahahaaaaa!

Av Elin - 17 juli 2007 15:27

JAG!
Jag bad om ledighet för dagarna jag jobbat fast än
jag vart ledig enligt schemat.


Ah, jag blir fan galen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Upplev detta från Chefen;

Hej
 
Jag har sett över schemat och tyvärr kan du ej vara ledig
måndag och tisdag, V. 31
5 st av de ordinarie är på semester och en semestervikarie jobbar bara halvtid. Så vi är lite ont om folk
.


Mitt svar;


Jag kommer antaligen sjukskriva mig då Sofia.
Ida kommer ju tillbaka tills dess!
 
Om jag inte kan få vara ledig 2 dagar fast jag jobbar nu när
jag egentligen är ledig för att få vara ledig senare så kommer jag sjukanmäla mig. Jag har inte träffat min familj på 1 månad och om
jag inte kan vara ledig nu så kommer jag inte
kunna träffa dem förrns september och att bli
helt avskärmad
från nära och kära vad inte vad jag räknade med
när jag sa ja till att jobba denna vecka.
 
Och om jag inte får träffa dem så kommer jag antagligen
sjukskriva mig på långtid för jag  blir deprimerad av att vara här och inte träffa min familj
.
 
Det här känns så fruktansvärt dåligt.


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag väntar med spänning på svar, som förmodligen kommer att utebli.
Fy fan så jävla värdelöst!
Jag skulle aldrig erkänt att jag tänkte sjukanmäla mig om jag
inte fick ledigt men jag är ju ärligheten själv och jag tänker
då fan inte mygla med hur besviken jag är och att jag INTE
tänker acceptera att jag jobbar när det behövs för NOTHING!
Här sitter man och sliter för nästan ingenting, några ynka slantar
som man skulle be chefen köpa en skvätt empati för om man fick chansen
!

Av Elin - 17 juli 2007 12:14

Jessi Gii - säger:
men gud kolla

Jessi Gii - säger:
Klamydia, den vanligaste av könssjukdomarna, har ökat med 52 procent.
Också den allvarliga sjukdomen syfilis är på väg tillbaka.
Den senaste rapporten visar en ökning på 57 procent.
Samtidigt har antalet anmälda hiv-fall ökat med 40 procent under första halvåret 2007.

Elin säger:
men hjälp!

Jessi Gii - säger:
fyy.. dubbla gummi.

Elin säger:
Det problem har ju inte jag eftersom jag lever i celibat.

Jessi Gii - säger:
hehe sant.
Jessi Gii - säger:
jag har kommit i värsta  perioden haha

Elin säger:
fy fan, sexpeak. midage
Jessi Gii - säger:
hehe joo

Elin säger:
tur du har Fia då, så hon får smaka på lite gubbkuk.. haha

Jessi Gii - säger:
haha exakt.. stor ådrig gubbkuk haha

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards